اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیجیان در حلقه‌های تربیتی فرمان رهبر را بازگو می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در قالب حلقه‌های تربیتی بسیجیان فرمایشات مقام معظم رهبری را مرور و بازگو می‌کنند تا این فرمایشات محک رفتاری و عملی آنها قرار گیرد.

بسیجیان در حلقه‌های تربیتی فرمان رهبر را بازگو می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل محمدرضا نقدی ظهر امروز در نشست با فرماندهان بسیج دانش‌آموزی در اردبیل بسیج و بسیجی را عاشق و ذوب ولایت توصیف کرد و اظهار داشت: در قالب حلقه‌های تربیتی بسیجیان به صورت روزانه هفتگی و ماهانه دور هم جمع می‌شوند و تلاش می‌کنند در کنار بصیرت‌افزایی و ارتقای معرفت، فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری را مرور و بازگو کنند تا این فرمایشات ارزشمند الگو و محک رفتاری و عملی آنها قرار گیرد.

وی ولایت و رهبری در کشورمان را منحصر به‌فرد توصیف کرد و گفت: رهبر اندیشمند ایران از شرط دانشمندی، وارستگی، آشنایی به قرآن و روایات و اجتهاد در مسایل برخوردار است و سخنی که از زبان مقام معظم رهبری ساری و جاری می‌شود در حقیقت سخن حکیمانه‌ای است که هزاران دریافت اندیشمندانه، دانایی‌محورانه و حکیمانه  در آن نهفته است که بسیجیان می‌توانند این کلام گهربار را فرار روی خود قرار داده و در مسیر حقیقی گام بردارند.

* 4 میلیون بسیجی عازم مناطق عملیاتی می‌شوند

این مسئول در ادامه به گستردگی برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد و افزود: بسیج از راهیان نور گرفته تا سازندگی و حوزه‌های تربیتی و ورزشی فعالیت‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای را تدارک دیده که امسال بخش زیادی از این برنامه‌ها تحقق می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در دو سال گذشته به اندازه 30 سال پایگاه بسیج در این کشور ساخته شده و با عنایت دولت و مجلس و تخصیص یک درصد اعتبار عمرانی استان‌ها این جهش بزرگ تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نقدی در بخش دیگری از سخنان خود ساخت سالن‌های ورزشی با اولویت رشته تیراندازی، برگزاری برنامه‌های علمی و اردویی دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر فعالیت بسیج مستضعفین برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از یک میلیون دانش‌آموز سال دوم متوسطه و 200 هزار دانشجو در قالب راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار داشت: امسال پیش‌بینی می‌کنیم در مجموع بیش از 4 میلیون بسیجی در کشور در مقاطع مختلف عازم مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شوند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول