اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم(ص):

با روحیه بسیجی می‌توان همه مشکلات جامعه را حل کرد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی‌اکرم(ص) گفت: با روحیه بسیجی و تقویت آن در سطوح مختلف می‌توان همه مشکلات جامعه را حل کرد.

با روحیه بسیجی می‌توان همه مشکلات جامعه را حل کرد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه،‌ صبح امروز همایش غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان در سالن اجتماعات اداره کل فنی‌وحرفه‌ای با حضور جمعی از فرماندهان ارشد سپاه نبی اکرم(ص) و مسئولان این اداره کل برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) در آیین این مراسم گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، خدمات و پیشرفت‌های ارزشمندی داشته است.

قدرت‌الله احمدی‌پور افزود: در شرایطی که دشمنان نظام، از ابتدای انقلاب تاکنون برای ما توطئه چیده‌اند و دوست ندارند جوانان ما به‌سوی پیشرفت قدم بردارند، باید از توانمندی‌های موجود استفاده شود.

احمدی‌پور ادامه داد: باید با روحیه بسیجی، مانند دوران دفاع مقدس باید از تئوری وارد عرصه اجرایی شود و تعامل با یکدیگر موجب می‌شود در رسالتی که به عهده داریم، موفق عمل کنیم.

وی تصریح کرد: مهارت زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند و غنی‌سازی اوقات فراغت موجب می‌شود خروجی آن را در آینده ببینیم.

در ادامه مدیر کل اداره فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: این طرح برای اولین بار در کشور و با هدف آموزش 50 هزار نفر و در 13 حرفه مهارتی اجرا می‌شود.

فرشید امیری ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، هدایت تحصیلی کودکان و آشنایی آنها با مهارت‌های فنی، از ابتداست.

امیری تاکید کرد: با این آموزش‌ها نوجوانان و جوانان در آینده به‌راحتی انتخاب رشته می‌کنند و همچنین زمینه پرورش خلاقیت در آنها ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر رشته آموزشی یک مربی ارشد و یک استاد فعالیت می‌کنند و تعداد مربیان 300 نفر است. این آموزش‌ها برای افراد 6 تا 20 ساله در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول