اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین نسل امروز

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین نسل امروز تأکید کرد.

ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین نسل امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در جلسه شورای پایگاه‌های بسیج، که در استانداری البرز برگزار شد،‌ اظهار داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی باید در بین نسل امروز نهادینه شود و این مهم نیازمند کار فرهنگی است.

این مسئول ادامه داد: بسیجیان در تمام دوره‌های انقلاب حضوری چشمگیر و اساسی داشتند و با ولایتمداری و گوش به فرمان رهبری بودن تمام توطئه‌های دشمنان را از بین بردند.

استاندار البرز گفت: داشتن روحیه بسیجی از سرمایه‌های مهم در کشور به شمار می‌رود لذا باید این روحیه و تفکر را بیش از گذشته در بین جوانان ترویج داد.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان با دلاوری و روحیه بالا برای مبارزه با دشمنان به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و بدون هیچ ترس و هراسی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

فرهادی تأکید کرد: امروز بسیاری از کشورها فرهنگ و تفکر بسیجی را در بین جوانان خود ترویج داده‌اند و با این اقدام توانسته‌اند انقلاب‌هایی نظیر انقلاب ایران را نیز در کشور خود داشته باشند.

استاندار البرز تشکیل بسیج از مقدس‌ترین کارها در زمان حضرت امام (ره) عنوان کرد و افزود: بسیج از تفرقه بین اقوام و حتی بین مذاهب جلوگیری کرد، لذا حلقه وصل به حکومت اسلامی بود و پیر و جوان و زن و مرد را صرف‌نظر از مقام و پیشه آنها با هم متحد کرد.

این مسئول متذکر شد: ایثار، از خودگذشتگی، شهادت طلبی، شجاعت و اخلاص از مهم‌ترین خصایص بسیجیان است.

وی در پایان اذعان داشت: توسعه و افزایش پایگاه‌های بسیج و  اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به سمت این پایگاه‌ها از مهم‌ترین راهکارهای جلب نسل امروز به فرهنگ و تفکر بسیج است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول