اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

تکلیف از دوش بسیجی هیچگاه ساقط نمی‌شود / بسیج بازنشستگی ندارد

خبرگزاری فارس: پیشکسوت دوران دفاع مقدس و رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: تکلیف از بسیج و بسیجی هیچگاه ساقط نمی‌شود.

تکلیف از دوش بسیجی هیچگاه ساقط نمی‌شود / بسیج بازنشستگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام یوسف امیدی صبح امروز در دیدار با سردار قاسمی و نخبگان حوزه رسانه و فرهنگ استان ایلام اظهار داشت: بسیج بازنشستگی ندارد، و تکلیف بسیجی مشخص است.

وی ادامه داد: بسیجی باید از این سنگر به سنگر دیگر برود و فعالیت کند، تا هر زمان که بسیجی توانایی دارد باید انجام وظیفه کند، مهم‌ترین انجام وظیفه بسیجی نیز حفظ اسلام و انقلاب است.

این مسئول اضافه کرد: بسیج وظیفه مهم صیانت از انقلاب اسلامی داشته که باید این وظیفه را به خوبی در همه عرصه‌ها اجرایی کند.

امیدی تصریح کرد: صیانت از انقلاب و اسلام تنها منوط به حضور در جبهه نیست، بلکه اکنون دشمنان انقلاب هر لحظه جبهه جدیدی را علیه ایران اسلامی باز می‌کنند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس و رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: بسیجی باید در همه حال آماده و در سنگرهای مختلف از اسلام و انقلاب دفاع کند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول