اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران گلپایگان:

300 دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران گلپایگان گفت: از 11 تیرماه اردوی جهادی بسیج با حضور 300 نفر از بسیجیان دانشگاه‌های گلپایگان آغاز می‌شود.

300 دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی فعالیت می‌کنند

سرگرد پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: طرح هجرت سه با همکاری 240 نفر از دانش‌آموزان در26  مدرسه شهر و روستا گلپایگان آغاز شده است.

وی گفت: طرح هجرت سه از اول تیر ماه آغاز شده و با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعطیل می‌شود و ادامه طرح هجرت سه پس از ماه مبارک رمضان مجدد ادامه می‌یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران گلپایگان به فعالیت‌های که در قالب طرح هجرت سه در مدارس انجام می‌شود اشاره کرد و افزود: زیبا سازی، شاداب سازی، رنگ آمیزی مدارس از کارهای عمرانی طرح هجرت سه محسوب می‌شود و تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحان و برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام از فعالیت‌های فرهنگی این طرح بشمار می‌رود.

وی هدف از انجام این طرح را کمک به سازندگی جامعه و خدمت رسانی به مناطق محروم و انجام فعالیت‌هایی جهادی که متولی دولتی ندارد، عنوان کرد و گفت: طرح هجرت سه علاوه بر اهداف فوق برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز میسر است.

علیشاهی در ادامه به طرح نشاط و تعالی اشاره و تصریح کرد: طرح نشاط و تعالی از برنامه‌های جاری بسیج در پایگاه‌های بسیج است و در ایام تابستان کلاس‌های ویژه فرهنگی، آموزشی و ورزشی برگزار می‌کند.

وی هدف حلقه‌های صالحان را تربیت نیروی انقلابی برای آینده انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: نیمی از کار بسیج کیفی سازی حلقه‌های صالحان و تربیت نیروی انقلابی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر است و در حال حاضر بیش از 75 پایگاه بسیج در محلات گلپایگان فعالیت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران گلپایگان همچنین به اردوی جهادی طلاب اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار در استان اصفهان 44 نفر از طلاب حوزه علمیه آیت الله گلپایگانی طی اردوی جهادی دو روزه به روستای هنده عزیمت کردند و در این اردو بازسازی، مرمت، رنگ آمیزی  مسجد روستای هنده را بر عهده گرفتند و علاوه بر کار عمرانی به تشکیل حلقه‌های صالحان در روستا و قرائت زیارت عاشورا و دعای کمیل پرداختند.

وی اضافه کرد :اردوهای بسیج دانشجویی از 11 تیرماه با حضور 300 نفر از بسیجیان دانشگاه‌های گلپایگان آغاز می‌شود.

علیشاهی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان دو گروه "میعاد" و "ستاره‌های بی نشان" فعالیت دارند، تصریح کرد: این دو گروه در شهرستان گلپایگان و الیگودرز در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی فعال هستند.

وی بیان داشت: ساخت خانه برای محرومان، راه و جاده سازی، لوله کشی آب شرب از فعالیت‌های عمرانی اردوهای بسیج دانشجویی است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران گلپایگان تاکید کرد: امسال در اردوهای جهادی بسیج مساجد و محلات یک هزار و 46 نفر اردو شرکت می‌کنند و در آستانه ماه مبارک رمضان به نظافت، زیباسازی مسجد می‌پردازند.

وی بیان داشت: همچنین با مشارکت جهاد کشاورزی گلپایگان یک هزار و 500 نفر اردو در قالب اردوهای جهادی در امور واکسیناسیون فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول