اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل

اساتید بسیجی نمونه مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از شش استاد نمونه بسیجی دانشگاه‌های استان مازندران تجلیل به عمل آمد.

اساتید بسیجی نمونه مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس بسیج اساتید مازندران صبح امروز در مراسم تجلیل از اساتید نمونه مازندران گفت: در سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید از شش نفر استادان نمونه بسیجی که براساس شاخص‌های تعیین شده حائز رتبه برتر شدند، تجلیل شد.

سید نورزاد نبوی با اشاره به اینکه هر استادی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌ فقیه را قبول داشته باشد استاد بسیجی است، تصریح کرد: امسال همایش گردهمایی اساتید بسیجی استان مازندران در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برگزار شد که از اساتید دانشگاه‌های سراسری و آزاد تجلیل به عمل آمد.

نورزاد با اشاره به اینکه  دو تن از اساتید تجلیل شده در سطح کشور به عنوان استاد بسیجی نمونه انتخاب شده‌اند، اذعان داشت: قربانعلی نعمت‌زاده از دانشگاه علوم کشاورزی ساری و جهانبخش رئوف از دانشگاه مازندران از اساتید نمونه کشوری بودند که از سوی ریاست جمهوری مورد تشویق قرار گرفتند.

این مسئول ادامه داد: عسگر جانعلی‌زاده از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان یکی از اساتید برگزیده بسیجی در سال 1390 معرفی شد.

نبوی گفت: صدرالدین متولی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، علی محمد صفانیا از واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی و ابوالفضل قهاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به عنوان استاد بسیجی نمونه معرفی شدند.

انتهای ‌پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول