اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

نیاز به 5 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی در استان بوشهر به 5 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

نیاز به 5 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و اصناف نمونه استان بوشهر اظهار داشت: اولویت ما برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام به واحدهایی است که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: در بخش اصناف نیز 34 میلیارد ریال تسهیلات پیشنهاد شده که می‌تواند کمکی به واحدهای صنفی در استان بوشهر باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: بر اساس این میزان اعتبار پیشنهادی و تعداد واحدهای صنفی در استان بین 5 تا 10 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مرحمتی با بیان اینکه هشت طرح با 190 میلیون یورو در بخش صنعت و معدن استان بوشهر در صندوق توسعه ملی پیش‌بینی شده است گفت: اصناف علاوه بر کمک به سیاست‌های دولت در تنظیم بازار، در بازرسی‌ها و کنترل و نظارت بر بازار نیز کمک خوبی به ما کرده‌اند.

این مقام مسئول گفت: پرداخت نقدینگی به واحدهای صنعتی از دیگر اولویت‌های کاری است و 75 میلیارد تومان درخواست برای جبران کمبود نقدینگی داشتیم.

معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر نیز در این آیین گفت: برای محقق شدن فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توجه به تولید در اولویت است.

رسول زارعی افزود: در استان بوشهر برای ایجاد زیرساخت‌های کسب و کار اقدامات خوبی شده و در 7 سال گذشته 52 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی هزینه کردیم.

وی با بیان اینکه فضا در بوشهر برای سرمایه‌گذاری فراهم است خاطر نشان کرد: بوشهر با وجود نزدیکی به بازارهای مصرف داخلی و میادین تولیدات کشاورزی ظرفیت‌های خوبی برای حمایت از تولید دارد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول