اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

وضعیت صنعت قم امیدبخش است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با توجه به فضایی که ایجاد شده امروز وضعیت صنعت در استان بسیار امیدوارکننده و امیدبخش است.

وضعیت صنعت قم امیدبخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یونس عالی‌پور چهارشنبه شب در همایش تجلیل از برترین‌های صنعت و معدن استان که با حضور جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان استان در سالن بعث قم برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه اول تا دهم تیر ماه دهه معدن، صنعت و تجارت است گفت:‌ در این دهه برنامه‌های مختلفی داریم که به دلیل تداخل برخی از آنها با برنامه‌های کشوری به بعد از این دهه موکول خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های ما طی دهه صنعت، معدن و تجارت چند افتتاحیه است یادآور شد: ادامه افتتاحیه‌های ما به دلیل تداخل با مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران صنعت در روز دهم تیر ماه که با حضور ریاست جمهوری در تهران برگزار می‌شود روز یازدهم تیر ماه به بعد انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برگزاری کنگره کشوری در زمینه معدن در استان در روز 28 تیر ماه خبر داد و بیان کرد:‌ با توجه به ظرفیتی که استان در زمینه معدن دارد با همکاری دانشگاه امیرکبیر و با مشارکت برخی از دستگاه‌های استانی و کشوری این کنگره ملی را در قم برگزار می‌کنیم.

وی وضعیت و شرایط صنعت را در استان قم مثبت ارزیابی کرد و گفت: با اینکه کمتر از 100 روز از سال گذشته است ما حدود 100 پروانه و جوایز تاسیس و 53 پروانه بهره‌برداری صادر کردیم.

عالی‌پور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای سال وضعیت صنعت فعال نیست، این میزان صدور پروانه بهره‌برداری یک رکورد محسوب می‌شود و نقطه امیدبخشی برای ماست.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد سرمایه‌گذاران خارجی به استان قم گفت: نوع نگاهی که سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف به استان دارند با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد و شرایط تحریمی که است، شرایط استثنایی را برای استان قم ایجاد کرده است.

وی با اشاره به حضور برخی از سرمایه‌گذاران خارجی در قم و بازدید از برخی شهرک‌های صنعتی قم اظهار داشت: با توجه به شرایط خوبی که وجود دارد امیدواریم که این افراد سرمایه‌گذاری خوب و کلانی در قم داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه با توجه به فضایی که ایجاد شده وضعیت صنعت امروز در استان بسیار امیدوارکننده و امیدبخش است تصریح کرد: امیدواریم نتیجه همه این تلاش‌ها، کوشش‌ها و پیگیری‌های مجدانه به رونق هر چه بیشتر بخش صنعت در استان قم بینجامد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول