اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن و کانون کارفرمایان اصفهان:

بی‌توجهی به صنعت شرایط را دشوارتر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن و کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: اگر در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، به صنعت بی‌‌توجهی شود، شرایط دشوارتر از حال حاضر می‌شود.

بی‌توجهی به صنعت شرایط را دشوارتر می‌کند

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان قطب فولاد، نساجی، سنگ و صنعت آجر کشور است و بسیاری از صنایع مهم کشور در این استان مستقر هستند و صنعتگران خوشنامی در اصفهان فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: برخی از مشکلات صنعت، به دست توانمند صنعتگران برطرف می‌شود و برخی دیگر از مشکلات به کمک مسئولان و دولت نیازمند است و با توجه به نام‌گذاری سال 1391، تلاش می‌کنیم تحریم‌های صورت گرفته به فرصت تبدیل شود.

رئیس خانه صنعت و معدن و کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: در زمینه صادرات در صنعت نساجی، در سه ماهه نخست سال جاری 38 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم. اگر در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در زمینه صنعت کوتاهی شود و به صنعتگران کمک نشود شرایط دشوار می‌‌گردد.

سهل‌آبادی با اشاره به پویا شدن صنعت کشور تصریح کرد: از راه‌هایی که می‌تواند صنعت مملکت را پویا کند، خرید تولیدات داخلی و تولید محصولات در داخل کشور است و در این زمینه باید به کیفیت و کمیت اهمیت بسیاری داد.

وی اضافه کرد: در بین مردم و صنعتگران فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی اشاعه پیدا کند و باید تلاش شود تا مشکلات تحریم برطرف شود و بیمه و بانک در این مورد کمک کنند.

رئیس خانه صنعت و معدن و کانون کارفرمایان استان اصفهان تاکید کرد: باید به صنعتگران کمک کرد تا اشتغال موجود را حفظ کنند و در زمینه اشتغال جدید نیز فعالیت داشته باشند و امیدواریم در آینده شاهد شنیدن جملاتی مانند اینکه صنعت کشور مرده است از زبان مسئولان نباشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول