اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فنی مسابقات والیبال آذربایجان‌غربی خبر داد

آغاز مسابقات والیبال قهرمانی دانشگاه‌های پیام نور کشور

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فنی مسابقات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات والیبال قهرمانی دانشگاه‌های پیام نور کشور از امروز در ارومیه آغاز شد.

آغاز مسابقات والیبال قهرمانی دانشگاه‌های پیام نور کشور

فریدون شیربیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این مسابقات با حضور 19 تیم و در قالب شش گروه از دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی ارومیه در دانشگاه پیام نور ارومیه آغاز شد.

وی افزود: شش گروه شرکت‌کننده در قالب پنج تیم با سه گروه تیمی و یک تیم با چهار گروه تیمی به رقابت می‌پردازند.

این مسئول با بیان اینکه در نخستین دور رقابت‌ها دو تیم گیلان و همدان به مصاف هم رفتند، تصریح کرد: تیم‌های البرز - قم، مازندران – سمنان، اصفهان – قزوین، آذربایجان‌غربی - چهارمحال‌ و بختیاری، خراسان‌رضوی - خراسان‌شمالی و‌ یزد – خوزستان امروز به مصاف هم می‌روند.

وی گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات دانشگاه‌های پیام نور استان‌های البرز، ایلام، سمنان، آذربایجان‌شرقی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، قم، قزوین، همدان، گلستان، خراسان‌رضوی، یزد، خراسان‌شمالی، اصفهان، فارس، تهران، مازندران و آذربایجان‌غربی هستند.

شیربیگی با بیان اینکه در این دور از رقابت‌ها هر روز هفت مسابقه برگزار می‌شود، بیان کرد: این مسابقات از امروز به مدت پنج روز در سالن شهید قهاری دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم آذربایجان‌غربی در گروه دو این مسابقات با تیم‌های چهارمحال‌ و بختیاری و گلستان هم‌گروه است، گفت: این مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود و در مرحله یک‌ هشتم نیز هشت تیم بالا می‌آیند اما از آنجایی که تیم‌ها در شش قالب گروه‌بندی می‌شوند در نهایت دو گروه از تیم‌های دوم هر گروه به رقابت می‌پردازند و تیم‌های برتر به مرحله یک هشتم راه می‌یابند.

مسئول کمیته فنی مسابقات والیبال آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها از مقام‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقات تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول