اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان:

خط‌‌کشی 640 کیلومتر از راه‌های جنوب سیستان‌‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 640 کیلومتر از راه‌های جنوب سیستان‌وبلوچستان خط‌کشی شده‌ است.

خط‌‌کشی 640 کیلومتر از راه‌های جنوب سیستان‌‌وبلوچستان

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورهای جنوب استان سیستان‌وبلوچستان با سرعت بیشتری در حال اجرا است.

وی از اقدامات ویژه این اداره‌کل در زمینه عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورها در سال جاری خبر داد و گفت: این عملیات شامل لکه‌گیری و روکش آسفالت، اجرای خط‌کشی، نصب انواع تابلوهای هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی در سطح تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌‌وبلوچستان تجهیز علائم راه‌ها، ترافیکی و ایمنی را اقدامی مناسب در راستای بهبود و ارتقای ایمنی جاده‌ای عنوان و تصریح کرد: برنامه‌های ارتقای ایمنی شامل توسعه تجهیزات ایمنی و علائم ترافیکی و افزایش خط‌کشی در راه‌های جنوب سیستان‌‌وبلوچستان است.

وی یادآور شد: بر این اساس تاکنون اجرای 640 کیلومتر خط‌کشی محورها، نصب 7310 عدد علائم انتظامی، اخطاری، مسیرنما، جهت‌نما و همچنین نصب 100 مترمربع تابلوی اطلاعاتی، نگهداری‌ و روشنایی راه و تونل به طول پنج کیلومتر در راه‌های شریانی و نقاط حادثه‌خیز از مهم‌ترین اقدامات ایمن‌سازی این اداره‌کل بوده است.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول