اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 تیرماه

هفتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری هفتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اهواز خبر داد.

هفتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سید خلف موسوی  هدف از برگزاری این جشنواره را پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت خودباوری، روحیه کار جمعی، ابتکار، اهتمام به ارتقای کیفیت تولید عنوان کرد.

وی افزود: این جشنواره در راستای  انجام موارد مندرج در سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه، توسعه و ترویج کارآفرینی، فراهم کردن بستر لازم برای شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های کارآفرین و برجسته کردن جایگاه رفیع کارآفرینان در جامعه، برقراری تعامل و تبادل اطلاعات، تجارب و دانش و مهارت‌های علمی و تجربی متکی بر تولید دانش بنیان در جامعه کار و تولید، ایجاد بستر مناسب در بالندگی نیروی انسانی و حفظ و صیانت از نیروی کار روز چهارشنبه 14 تیرماه برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: در جشنواره کارآفرینان 11 نفر از چهره‌های برتر جامعه کار و تولید در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول