اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل:

کارآفرینی در زندان‌ها الگویی کاربردی برای جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل گفت: کارآفرینی در زندان‌ها می‌تواند الگویی کاربردی و مناسب برای جامعه باشد.

کارآفرینی در زندان‌ها الگویی کاربردی برای جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل،  صفر نیازی در بازدید از اماکن اشتغال و حرفه‌آموزی زندان اردبیل اظهار داشت: امکانات ایجاد شده در این زمینه در زندان اردبیل نشانه مدیریت صحیح و اصولی است.

وی گفت: ایجاد فضای مناسب و استاندارد برای کسب مهارت و تجربه شغلی در زندان اردبیل بهترین فرصت برای زندانیان است تا پس از آزادی بتوانند این تجربیات را در زمینه ایجاد فضای کسب و کار حلال استفاده کرده و راه خلاف و بزه را بر خود ببندند.

این مسئول با اشاره به اهمیت جامعه‌پذیری زندانیان پس از آزادی ابراز داشت: رسالت فرهنگ‌سازی و معرفی زندانبانی اسلامی و زندان پاک بر عهده آحاد دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه است تا همسو با سازمان زندان‌ها زمینه را برای پذیرش زندانیان اصلاح شده فراهم کنند.

علی جلیلی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی، تربیتی استان اردبیل هم در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌های استان اذعان داشت: سیاست سازمان زندان‌ها بر محور اصلاح و تربیت قرآنی و ایجاد زمینه مناسب برای آموزش حرفه‌های مختلف برای زندانیان است.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول