اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

کارآفرینان ایثارگر حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کارآفرینان بنیاد شهید و ایثارگران مورد حمایت قرار می‌گیرند.

کارآفرینان ایثارگر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری محسن انصاری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در ساری اظهار داشت: شکل و شمایل تودیع و معارفه در بنیاد شهید متفاوت از سایر ارگان‌ها است.

وی با اشاره به رشاد‌ت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی تاکید کرد: اگر امروز در مرکز استان مازندران در رفاه و آسایش به سر می‌بریم به خاطر رشادت‌هایی است که مردم این سرزمین در دوران انقلاب و پیش از آن در کشور انجام دادند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با اعلام اینکه مازندرانی‌ها در ولایت‌پذیری سابقه دیرینه دارند به حماسه مردم آمل در دهه 60 اشاره کرد و گفت: مردم مازندران در شهرستان آمل و در جنگل‌های این شهر اوج اقتدار را به نمایش گذاشتند و با درایت مردم این خطه قائله جنگل‌های آمل به درون شهر و به نفع مردم ایران به اتمام رسید.

وی ادامه داد: هدف منافقین از ایجاد قائله آمل جداکردن شمال کشور از ایران و اتصال آن به شوروی سابق بود.

انصاری در ادامه تاکید کرد: رشادت‌های رزمندگان 25 کربلا در دوران دفاع مقدس غیرقابل فراموش است و این رشادت‌ها باید نسل به نسل در بین جوانان با همان شور و اشتیاقی که رزمندگان در جنگ داشتند، بیان شود.

این مسئول با اشاره به حضور 10 هزار شهید، 30 هزار جانباز و 2هزار و 380 آزاده در مازندران تاکید کرد: مازندرانی‌ها با اهدای خون پاک عزیزان شان ولایت‌مداری را به خوبی اثبات کردند و بنیاد شهید وظیفه دارد به عزیزانی که که در زمان مظلومیت ایران اسلامی با رشادت از این کشور محافظت کردند از طرف نظام به این اقشار خدمت کند.

وی ادامه داد: جانبازان و خانواده شاهد برترین مردم هستند و خدمت به این بندگان خدا به خاطر اینکه برای سربلندی ایران و اسلام تلاش کردند یک افتخار برای مجموعه بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با اشاره به برخی برنامه‌های این سازمان در سال حمایت از تولید ایرانی گفت: امسال کارآفرینی و حمایت از کار‌آفرینان بنیاد شهید از اولویت‌های اصلی برنامه این سازمان است.

وی در پایان با بیان اینکه تولیدات واحدهای تولید در بنیاد شهید مثل سال‌های قبل ادامه پیدا می‌کند، گفت: ترویج فرهنگ استفاده از تولید داخلی و توانمند‌سازی افراد نیز جزء برنامه‌های اصلی امسال در بنیاد شهید برای حمایت از کار و تولیدات ایرانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول