اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کاکی:

ساماندهی بافت فرسوده اولویت شهردار جدید باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتی و کاکی گفت: از شهردار جدید انتظار داریم تا نسبت به ساماندهی بافت فرسوده شهر کاکی اقدامی جدی انجام دهد.

ساماندهی بافت فرسوده اولویت شهردار جدید باشد

سید علی‌اکبر فاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی از تلاش‌های شبانه‌روزی احمد زارع شهردار اسبق کاکی قدردانی کرد و گفت: از تمامی شهرداران که در زمان مدیریت خود برای ساماندهی فضای سبر تلاش کردند و امروز شاهد زیبایی سطح شهر هستیم تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که با شهردار سابق کاکی داشتیم ابلاغ حکم جدید که به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کاکی بوده و به امضای استاندار رسیده به وی ابلاغ شد و نهایتا شهردار جدید نیز روز گذشته کار خود را آغاز کرد.

فاطمی خاطر نشان کرد: شهردار سابق کاکی نیز پرونده‌ها را روز گذشته تحویل حراست داده و از شهرداری خداحافظی کرد و شهردار جدید کاکی نیز رسما با حضور اعضای شورا با همدلی، اتحاد و صمیمیت و نشاط کاری، کار خود را آغاز کرد.

وی گفت: از شهردار خواسته‌ایم تا یک برنامه مدون را در رأس کار خود قرار دهد و کاری کند که مردم از شهرداری حمایت کنند و ما باید کاری کنیم که هیچ‌گونه اختلافی وجود نداشته باشد و خود را خادم مردم بدانیم.

فاطمی افزود: در حال حاضر به خاطر فضای سبزی که در شهر به وجود آمده مردم از شهردار سابق تقدیر می‌کنند زیرا یک انقلابی در این زمینه صورت گرفته است.

وی گفت: انتظار از شهردار این است که به گونه‌ای عمل کند که رضایتمندی مردم حاصل شود.

فاطمی رضایت مردم را مهم دانست و یادآور شد: امروز اکثریت مردم از عملکرد هوشنگ احمدی شهردار سابق کاکی رضایت دارند و این نقاط مثبت برای مدیریت ایشان است البته نقاط ضعف هم وجود داشت.

وی افزود: از شهردار جدید انتظار داریم تا نسبت به ساماندهی بافت فرسوده شهر کاکی اقدامی جدی انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتی و شهر کاکی ادامه داد: هر شهرداری اگر می‌خواهد موفق باشد باید انتقادپذیر بوده و به خواسته به حق مردم توجه کند و با امام جمعه، فرماندار، بخشدار و با مردم در مساجد و حسینیه نشست و برخاست داشته باشد.

لازم به ذکر است شهردار جدید کاکی روز گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان برای انتخاب شهردار و استعفای شهردار قبلی کار خود را در شهرداری شهر کاکی آغاز کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول