اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

مجوزی برای کانون‌های فرهنگی تربیتی غیرانتفاعی صادر نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه کانون‌های فرهنگی و تربیتی دولتی است و هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت کانون‌های غیرانتفاعی داده نمی‌شود.

مجوزی برای کانون‌های فرهنگی تربیتی غیرانتفاعی صادر نمی‌شود

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نقش مراکز تربیتی و فرهنگی در پرورش دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

وی در این خصوص تصریح کرد: یکی از مراکز فرهنگی و تربیتی وابسته به آموزش و پرورش کانون‌های فرهنگی و هنری است که در سالیان اخیر نقش مؤثری در تربیت جوانان توانمند و مؤمن داشته است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر 13 کانون فعال فرهنگی و هنری در استان فعال است که این تعداد کم می‌باشد.

وی گفت: این کم بودن کانون‌های فرهنگی و هنری موجود در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کم بودن استقبال دانش‌آموزان استان از این کانون‌ها است.

شجاعیان یادآور شد: در مقطعی این کانون‌ها مملو از استقبال دانش‌آموزان بود که با آمدن وسایل سرگرمی، اکنون استقبال دانش‌آموزان از این کانون‌ها بسیار کم شده است.

وی در خصوص این مراکز و حوزه فعالیت آن‌ها افزود: برگزاری کلاس‌های احکام، قرآن، کامپیوتر و درسی جزو فعالیت‌های این مراکز است.

این مسئول پرورشی استان در خصوص نحوه اداره این مراکز عنوان کرد: این کانون‌ها وابسته به آموزش و پرورش بوده و از اساتید توانمند و معلمین رسمی در آن استفاده می‌شود.

وی در خصوص این سؤال که آیا کانون‌های غیرانتفاعی نیز می‌توانند وجود داشته باشند، ابراز داشت: هیچ‌گونه کانون غیرانتفاعی وجود ندارد و تاکنون مصوبه‌ای در خصوص صدور مجوز کانون‌های غیرانتفاعی ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول