اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل:

کانون‌های فرهنگی آمل به 62 مرکز می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: در آینده‌ای نزدیک تعداد کانون‌های فرهنگی آمل به 62 کانون می‌رسد.

کانون‌های فرهنگی آمل به 62 مرکز می‌رسد

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: مساجد برای فعالیت سازنده فرهنگی، دینی و مذهبی باید روحانی‌محور باشند و روحانیون در راس امور آن جای گیرند.

وی افزود: امروزه یکی از مکان‌هایی که دشمنان سخت بر روی آن حساس هستند و نمی‌خواهند حضور پرشور مردم و نسل جوان را در آن ببینند، مساجد هستند.

محمدی با اشاره به بیانات امام امت در مورد مساجد یادآور شد: ایشان فرمودند که "مسجد سنگر است" پس باید این سنگرهای دینی و مذهبی در جبهه جنگ نرم را با حضور نسل جوان، نوجوان و مردم بیش از گذشته پرشور و فعال مشاهده کرد.

 

* در آینده‌ای نزدیک تعداد کانون‌های فرهنگی آمل به 62 کانون می‌رسد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در بیان تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در کنار این مکان‌های الهی دست به برگزاری کارهای فرهنگی، دینی و مذهبی می‌زنند، ابراز داشت: در این شهرستان 58 کانون فرهنگی و هنری فعال وجود دارد که 32 کانون در بخش روستایی و 26 کانون نیز در بخش شهری مشغول به کار هستند.

وی یادآور شد: تعداد چهار کانون فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان در حال کسب جواز تاسیس و مجوز فعالیت هستند تا در آینده‌ای نزدیک تعداد کانون‌های فرهنگی این شهرستان به 62 کانون برسد.

محمدی با تاکید اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری باید به جذب روحانیون قوی، پرکار و علاقمند به امور جوانان استفاده کنند، یادآور شد: باید روحانیون با برخورد و رفتار خود نسل جوان را به مساجد بکشاند و در کارهای فرهنگی و هنری شرکت دهد.

 

* باید به منویات رهبر انقلاب در بحث مسجد محوری جامه عمل بپوشانیم

 

 

وی با اشاره به اینکه همه ما باید به منویات رهبر معظم انقلاب در بحث مسجد محوری جامه عمل بپوشانیم، اذعان داشت: نباید برنامه‌های فرهنگی ما سنتی و تکراری باشد باید با ارائه برنامه‌های متنوع نوین و جدید در جذب جوانان موفق باشیم و رغبت زیادی برای آنها در کار در مکان پاک مسجد ایجاد کنیم.

این مسئول در پایان متذکر شد: دشمن استکباری برای هر روز ما از لحاظ فرهنگی و مذهبی و تخریب این دو عامل مهم برنامه دارد و برای به دام انداختن نسل جوان ما کارهای زیادی می‌کند ولی ما باید در مقابل آنها همیشه خاری برچشم‌شان باشیم و توطئه‌های‌شان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول