اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

کانون‌های فرهنگی مساجد نهاوند به 100 کانون می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: تا پایان سال تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند به 100 کانون افزایش می‌یابد.

کانون‌های فرهنگی مساجد نهاوند به 100 کانون می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، میثم مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح نهاوند و روستاها پایگاهی برای بصیرت‌افزایی، معنویت و اتحاد آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند به 100 کانون افزایش می‌یابد، افزود: امسال برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از هر کانون فرهنگی و هنری به عنوان یک پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت استفاده می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر استان در نهاوند در مهرماه امسال گفت: برپایی این جشنواره با ظرفیت استانی نشان از عمق توجه مسئولان فرهنگی استان به رشد و توسعه همه‌جانبه در بخش فرهنگ، هنر و اندیشه است.

وی فصل تابستان را فرصت مناسبی برای بهر‌ه‌گیری از ظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر دانست و ادامه داد: امسال در تابستان توسط اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بیش از 3 هزار نفرروز فعالیت در بخش‌ها و رشته‌های فرهنگی، هنری و... انجام خواهد شد.

مرادی از فعالیت 12 انجمن فرهنگی ـ هنری مختلف در نهاوند خبر داد و افزود: یک‌هزار و 500 نفر عضو این انجمن‌ها هستند.

وی از برگزاری جشنواره بادبادک‌ها، نقاشی 5 هزار متری ویژه نونهالان در نهاوند سخن گفت و ابراز داشت: تلاش شده در ایام تابستان شرایطی را برای نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایجاد کنیم تا از فرصت وقت و زمان نهایت بهره را ببرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند به اتمام عملیات احداث کتابخانه در شهرهای برزول و گیان تا هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها هر کدام در 2 هزار متر مربع مساحت و با اعتباری بالغ بر 280 میلیون تومان برای هر پروژه احداث شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول