اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

ملت ایران با دشمن‌شناسی توطئه‌ها را خنثی می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خلخال گفت: ملت ایران با دشمن‌شناسی نه تنها توطئه و ترفند دشمن را خنثی می‌کنند بلکه اصلی‌ترین رویه حرکت مردم ایران در مسیر پیروزی شناخت واقعی از دشمن است.

ملت ایران با دشمن‌شناسی توطئه‌ها را خنثی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید صابر امینی‌راد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: استکبار با کینه‌توزی و غرض‌ورزی در سه دهه گذشته سعی کرده است تا به هر نحو ممکن از ملت ایران انتقام بگیرد در حالی که هرگز قادر نبوده است این ملت ارزشمند را وادار به تسلیم کند.

وی یکی از این حوادث تلخ را حمله به هواپیمای ایرباس ایران در سال 67 اعلام کرد و یادآور شد: در این حمله هوایی 298 مسافر بی‌گناه ایران با کینه‌توزی دشمنان کشته شدند در حالی که امریکا به فرمانده ناو خود در خلیج فارس مدال‌ افتخار داد.

امام جمعه موقت خلخال دفاع از حقوق بشر را شعار بی‌محتوای استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: استکبار با دستاویز قرار دادن این شعار در تلاش است تا بزرگترین ضربه کاری را به پیکره نظام اسلامی و انسانی وارد کند و حق مسلم ملت‌ها را نادیده بگیرد در حالی که امریکا از کشتن انسان‌های بیگناه هرگز سیراب نمی‌شود.

امینی‌راد در بخش دیگری از سخنان خود به بی‌ثمر بودن مذاکرات هسته‌ای از طرف 1+5 اشاره کرد و افزود: غرب با مطرح کردن موضوع مذاکرات سعی داشت جایگاه ملت ایران را در دفاع از اسلام و بردباری در برابر تحریم‌ها و تهدید‌ها سنجش کند که به این هدف خود نیز رسید که هرگز ملت ایران دست از مواضع اصولی خود برنمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخورداری از حق مسلم هسته‌ای مطالبه حقیقی مردم ایران است و ما در هیچ برهه‌ای از تاریخ از این حق مسلم کوتاه نمی‌آییم.

امام جمعه موقت خلخال به تاکیدات مقام معظم رهبری در همدلی و همسویی مسئولان سه قوه مقتدر نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: سران این سه قوه و زیر‌مجموعه‌های آن باید در کنار رهبر معظم انقلاب همدل و همسو حرکت کنند تا دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی اتفاق بیفتد.

امینی‌راد یاد و خاطره علامه امینی چهارمین شهید محراب را گرامی داشت و با توجه به اهمیت قلم ادامه داد: اهمیت قلم به آن است که در آیات قرآن کریم از آن یاد شده و خداوند به آن سوگند خورده است.

در ادامه خطبه‌های نماز خطیب موقت جمعه خلخال سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) را که به نام روز جوان نامگذاری شده است خاطرنشان کرد و افزود: ما باید خواسته و مطالبه جوانان را به خوبی درک کنیم و در برآورده کردن نیاز آنها بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان مهمترین مطالبه جوانانمان را ایجاد بستر کار و اشتغال توصیف کرد و اظهار داشت: ما امروز در کشور بیش از هر زمان دیگر به تقویت مولفه خودباوری و خوداتکایی در بین جوانان نیاز داریم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول