اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد عالی کانون‌های مساجد:

توطئه‌های دشمن باید با فعالیت‌های دینی خنثی شود

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و ارزشیابی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور گفت: توطئه‌های دشمنان باید با کارهای فرهنگی و دینی برخاسته از جامعه اسلامی ایرانی پاسخ داده شود.

توطئه‌های دشمن باید با فعالیت‌های دینی خنثی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید علی‌آقا ‌حسینی‌‌خراسانی ظهر امروز در گردهمایی مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت: خلا‌های فرهنگی و دینی در سطح خانواده‌ها باید شناسایی شود.

حسینی‌خراسانی بیان داشت: حضور جوانان در مساجد موجب آشنایی بیشتر آنان با آرمان‌های انقلاب و نیز شناخت دشمنان می‌شود.

معاون ستاد عالی کانون های مساجد کشور ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، محل بیداری و بصیرت نسل جوان است، زیرا جنگ نرم، جنگ بین افکار، اندیشه‌ها، آرا و نظرات است و در این میان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌تواند نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایفا کند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در صدد سرمایه‌گذاری برای به انحطاط کشاندن آینده‌ سازان این مملکت است، ابراز داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان، از بروز تهاجم فرهنگی بیگانگان و آسیب‌های اجتماعی در بین این قشر جلوگیری کرد.

معاون بازرسی و ارزشیابی ستاد عالی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: طرح تربیتی چهره به چهره منبعث از آموزه‌های پیامبر اکرم (ص) است و در آغاز این طرح با افراد محدود آغاز شده و ریشه در مناسبات، فرهنگ، اعتقاد و باورهای ما دارد.

این مسئول با اشاره به آیه "لقد کان فی رسول الله اسوه الحسنه" اذعان داشت: پایه‌های کانون تربیتی و هدایتی را پیامبر (ص) پی‌ریزی کرده‌اند و وظیفه ما ادامه راه انبیا و الگوگیری از سیره حسنه آنان است.

حسینی‌خراسانی با اشاره به اینکه جوانان ما باید بیش از پیش آماده جنگ نرم با دشمن باشند، خاطرنشان کرد: امروز توسعه رسانه‌ای خنثی کننده جنگ نرم ناجوانمردانه دشمن در همه عرصه‌ها است چرا که دشمن در عرصه همه شهرها، محلات و منازل جنگ های نابرابری را به راه انداخته که می‌تواند اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نخستین بار نیست که جهان اسلام در مقابل حمله‌های شدید دشمن قرار می‌گیرد، بلکه همواره در تاریخ آن چه که به نظر آمده توطئه‌های دشمنان از صدر اسلام تا به امروز بوده که باید با کار فرهنگی و دینی در مقابل آن ایستاد.

معاون بازرسی و ارزشیابی ستاد عالی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پایان سخنان خود به تقارن ماه رجب، شعبان و به خصوص رمضان با ایام فصل تابستان اشاره کرد و از بهره‌مندی مناسب از ظرفیت‌های کم نظیر این ماه‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول