اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

توطئه‌های زیادی به برکت وجود سپاه خنثی شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه‌های زیادی در کشور صورت گرفت که به برکت وجود سپاه خنثی شد.

توطئه‌های زیادی به برکت وجود سپاه خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانشان، اجرای حدود و احکام اسلامی و الهی را از موهبت‌های نظام قضایی اسلام عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت سه دهه با تجربیات به دست آمده و کوشش‌های فراوان صورت گرفته در ساختارهای تشکیلاتی سعی شده است که به برنامه‌های اسلام نزدیک‌تر شود.

وی راه‌اندازی معاونت پیشگیری از وقوع جرم را یکی از این برنامه‌ها عنوان کرد و خواسته مردم از قوه قضاییه را توجه جدی با مسئله عفاف و حجاب  و عدالت و امنیت برشمرد.

مشایخ در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک حلول ماه شعبان و ولادت مسعود ائمه معصومین حضرت امام حسین(ع) و امام سجاد (ع) و همچنین ابوالفضل‌العباس و علی‌اکبر(ع) به روز پاسدار اشاره داشت و با گرامیداشت این روز ادامه داد: به دلیل نقش اثرگذار سپاه و پاسداران در تاریخ این انقلاب، دشمن حساسیت ویژه‌ای روی آن دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه‌های زیادی در کشور صورت گرفت که به برکت وجود سپاه خنثی شد.

خطیب جمعه نوشهر حضور سپاه در قائله تجزیه‌طلبی، قائله بی‌صدر، ترورها و کودتاهای پی‌درپی، منافقین و امروز نیز مبارزه با جنگ نرم و افشاگری فتنه‌گران به ویژه در فتنه سال 88 که منجر به خنثی‌سازی آنها شد را برشمرد و بیان داشت: از شاخصه‌های سپاه شهادت‌طلبی آنهاست.

وی همچنین به روز جانباز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که با خدا معامله کردند.

مشایخ همچنین به روز تبلغیات اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: تبلیغ فقط کار مبلغان نیست و مردم نیز باید به صورت چهره به چهره مسائل دینی و اخلاقی را تبلیغ کنند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول