اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان خبر داد

ارائه برنامه‎های کانون پرورش فکری در روستاهای گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از حضور و ارائه برنامه‎های کانون پروش فکری با استفاده از پایگاه‎های سیار و خدمات پستی در روستاهای استان خبر داد.

ارائه برنامه‎های کانون پرورش فکری در روستاهای گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین سمیعی پیش از ظهر امروز در جمع معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان اظهار داشت: شاید در ارائه برنامه‎های کانون در روستاها گلستان یکی از استان‎های قوی باشد و در این خصوص برنامه‎های متفاوت انجام شده تا دانش‌آموزان روستایی از خدمات و آموزش‎های کانون مانند کودکان شهرنشین و مرکز استان برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از خدمات ما که در قالب ارسال کتاب به روستاهاست با پست انجام می‎شود تصریح کرد: همچنین مینی‎اتوبوس سیار در پنج شهرک گرگان همانند کتابخانه‎های ثابت کانون به کودکان و نوجوانان خدمات‎دهی دارد.

سمیعی افزود: همچنین یک مینی‎بوس سیار در 27 روستای مرزی استان برای کودکان ارائه خدمات مختلف را بر عهده دارد.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با تقدیر از مدیرعامل این کانون کشور ابراز داشت: با موافقت مدیرعامل کانون‎های کشور امکانات و نیروهای ارائه خدمات به دانش‎آموزان روستاهای گلستان فراهم شده است که اگر اعتبار سه دستگاه مینی‎بوس به ما اختصاص داده شود می‎توانیم به 90 روستای استان خدمات‎دهی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: از مسئولان فرهنگی استان انتظار داریم به گونه‎ای برنامه‎ریزی کنند تا دستگاه‎های کوچکی چون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رسالت‎های بزرگی که دارند حمایت شوند.

سمیعی با بیان اینکه افتتاح مجتمع فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان گرگان با زیربنای 2 هزار 300 مترمربع به ارائه خدمات این کانون کمک شایانی داشته است ابراز داشت: این مجتمع سرانه فضای فرهنگی استان را به ازای هر دانش‎آموز از 20 صدم به 30 صدم مترمربع افزایش داده‎ است.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان یادآور شد: این مجتمع در بخش‎های مختلف کتابخانه، سالن اجتماعات با امکانات ویدئو کنفرانس، کافی‎نت 20 نفره، سالن نمایشگاهی، سالن اجتماعات با ظرفیت 300 نفر، کارگاه نجوم و کارگاه ادبی، کارگاه سفال‎گری، نقاشی، سالن نمایشگاهی و نمازخانه تشکیل شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول