اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس خبر داد

اجرای 32 برنامه فرهنگی در راستای تقویت خلاقیت‌ کودکان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فردوس گفت: با اجرای بیش از 32 برنامه فرهنگی و هنری در این مجموعه خلاقیت‌های کودکان را تقویت می‌کنیم.

اجرای 32 برنامه فرهنگی در راستای تقویت خلاقیت‌ کودکان

مرضیه غزالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: پرورش خلاقیت‌های فردی و گروهی و همچنین رشد استعدادهای کودکان مهم‌ترین هدف کانون پرورش فکری است.

وی افزود: در طول سال بیش از 32 برنامه فرهنگی و هنری شامل قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش خلاق، نمایش عروسکی، مسابقه، کتابخوانی و بحث آزاد در این کانون برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 300 دختر و پسر هفت تا 15 ساله عضو این کانون هستند و در طول سال از برنامه‌های مختلف کانون بهره‌مند می‌شوند.

غزالی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس یادآور شد: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن و هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان خانواده‌ها باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان خود برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

وی امانت کتاب به کودکان را از مهم‌ترین اولویت‌های کانون دانست و گفت: تعداد 10 هزار و 430 جلد کتاب در عناوین مختلف به صورت هر روزه برای مطالعه به کودکان امانت داده و هر ساله نیز کتابخوانان برتر کانون معرفی می‌شوند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در ایام تعطیلات تابستان امسال خبر داد و افزود: در راستای غنی‌سازی و پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کلاس‌های مختلف فرهنگی و هنری در طول تابستان برگزار می‌شود.

غزالی تصریح کرد: خانواده‌ها کانون پرورش فکری را به ‌عنوان محیطی امن و ایمن که می‌تواند خلاقیت‌ها و استعدادهای کودکان را پرورش دهند پذیرفته‌اند و استقبال چشمگیری از کلاس‌های کانون می‌کنند.

وی همچنین از برگزاری جشنواره رضوی و حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فردوس در این جشنواره خبر داد و یادآور شد: این جشنواره در 20 فعالیت فرهنگی و هنری شامل کتاب‌سازی رضوی، قصه‌گویی رضوی، نمایش‌نامه‌نویسی رضوی و نشریه‌دیواری رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول