اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 ماهه ابتدای سال جاری

216 مجوز تاسیس شرکت تعاونی در خراسان‌رضوی صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: در 3 ماهه ابتدای سال جاری، 216 مجوز تاسیس شرکت تعاونی در خراسان‌رضوی صادر شد.

216 مجوز تاسیس شرکت تعاونی در خراسان‌رضوی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی، علی‌اکبر لبافی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 216 مجوز تاسیس شرکت تعاونی در استان توسط این اداره‌کل صادر شده است که شهرستان مشهد با 62 مجوز رتبه اول و شهرستان‌های تایباد و نیشابور به ترتیب با 30 و 14 مجوز صادره در جایگاه دوم و سوم این رتبه‌بندی قرار دارند.

وی افزود: کم‌ترین تعداد مجوز صادر شده در این ارتباط نیز مربوط به شهرستان‌های فریمان و کلات با یک مورد مجوز صادره است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به آمار شرکت‌های تعاونی ثبت شده در سه ماهه اول سال جاری اشاره کرد و افزود: 91 شرکت تعاونی نیز در طی این مدت به ثبت رسیده که از این تعداد بیشترین آمار مربوط به شهرستان مشهد است.

لبافی در پایان بر ضرورت تلاش برای تحقق پیش‌بینی‌های صورت گرفته این اداره‌کل در منشور کاری سال 91 تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت توسعه و ارتقای بخش تعاون ضرورت دارد تمام کارشناسان شاغل در شهرستان‌های استان تمام تلاش خود را برای تحقق برنامه‌ها و اهداف منشور کاری سال 91 در تمامی شاخص‌ها به کار گیرند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول