اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

یادواره‌های شهدا پایگاه‌ مهم ارادت به رهبری هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: این یادواره‌ها به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم ارادت به رهبری و ولایت به کمک انقلاب آمدند.

یادواره‌های شهدا پایگاه‌ مهم ارادت به رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی در جمع نمایندگان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: طبق برنامه پنجم توسعه 20 درصد از بودجه فرهنگی هر دستگاه باید در مقوله ترویج فرهنگی ایثار و شهادت هزینه شود.

وی با بیان اینکه مصادیق مصرف این بودجه نیز از سوی دولت ابلاغ شده است، تصریح کرد: دولت دست دستگاه‌ها را در این زمینه باز گذاشته است.

حسنی‌سعدی برگزاری یادواره شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: در مقطعی از تاریخ کشورمان یادواره‌های شهدا به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم ایثار و شهادت و ارادت به رهبری و ولایت به کمک انقلاب آمد.

وی تصریح کرد: نامگذاری ساختمان، مراکز، خیابان‌ها و پل‌های مختلف با نام شهدا، زینت‌بخش شهر و ادارات است.

حسنی‌سعدی اضافه کرد: چاپ کتاب شهدا، اعزام والدین شهدا به مشهد مقدس، ساماندهی گلزارهای شهدای دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اشتغال فرزندان شاهد و ... از جمله مواردی است که باید بر آن تأکید و همت داشت.

وی خاطر نشان کرد: هزینه‌های دارو و درمان جانبازان هر دستگاه طبق برنامه چهارم و پنجم توسعه به عهده خود مجموعه کاری است و بنیاد شهید موظف به تأمین دارو و درمان جانبازان بیکار است.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول