اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

بزرگداشت هفتم تیر باید در شأن شهدای این روز برگزار شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشست تشکیل ستاد هفتم تیر استان قزوین گفت: بزرگداشت هفتم تیر باید در شأن شهدای این روز برگزار شود.

بزرگداشت هفتم تیر باید در شأن شهدای این روز برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد هفتم تیر استان قزوین با حضور مدعوین و اعضای محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل‌ شد.‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این نشست اظهار کرد: در آستانه هفتم تیر هستیم که جزو مناسبت‌های مهم در انقلاب اسلامی و تاثیرگذار در جریان پیروزی انقلاب می‌باشد.

حجت‌الاسلام علی قابل با تاکید بر برگزاری مراسم نکوداشت برای شهدای هفتم تیر افزود: با توجه به اینکه در استان قزوین، شهیدی از شهدای هفتم تیر وجود ندارد، این امر نباید ما را از برگزاری مراسم ویژه برای برگزاری مراسم بزرگداشت این روز غافل کند و باید برای آشنایی نسل جدید که اطلاع چندانی از شهدای هفتم تیر و ابعاد شخصیتی شهید بهشتی ندارند تلاش داشته باشیم و به منظور معرفی جریان شوم براندازی زمان دهه 1360 که امروزه نیز وجود دارد، باید کارهایی انجام شود.

قابل با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب افزود: دشمنان با جوسازی‌ها و ترور شخصیت‌ها می‌خواستند اثر وجودی شهدا را خنثی کنند و این توطئه شوم اکنون نیز با شیوه‌های جدید وجود دارد و ما باید شخصیت شهید بهشتی را بیش از پیش مطالعه و بررسی کنیم و بر بازگویی اندیشه‌های چهره‌های ماندگار انقلاب اسلامی و شناساندن تفکر شهید بهشتی برای نسل جدید و جوانان، تلاش کنیم و باید مراسمی در راستای شخصیت شهدای هفتم تیر و در خور شأن آنها برگزار شود.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه این نشست گفت: اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مطلوب مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در نقاط مختلف این استان انجام شده است.

قابل افزود: مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم این ایام و هفته قوه قضائیه شامل غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مراسم دعای کمیل، اعزام سخنران به مناطق مختلف استان، برپایی نمایشگاه کتاب و آثار شهید بهشتی، برگزاری مراسم سی و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر از ساعت 17:30 روز پنج شنبه در محل حسینیه امامزاده حسین (ع) و همچنین مراسمی به همین مناسبت از ساعت 11 صبح روز پنج‌شنبه در محل حسینیه قمر بنی‌هاشم قزوین واقع در بلوار دانشگاه بین‌الملل امام خمینی (ره)، خیابان نوروزیان با هماهنگی دادگستری کل استان و بیت شهید صادقی از شهدای واقعه هفتم تیر و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر استان در ادامه به پوشش تبلیغاتی و فضاسازی مناسب و مؤثر در سطح معابر و میادین اصلی و ورودی شهر و اقدامات لازم از قبیل نصب بنر، پلاکارد و دیگر ابزار تبلیغاتی در محیط ادارات و سازمان‌ها و استفاده ادارات از فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ مکاتبات اداری در ارتباط با این ایام اشاره کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول