اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام:

عزت و سربلندی کشورمان مرهون رشادت‌های شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: عزت و سربلندی کشورمان مرهون رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس است.

عزت و سربلندی کشورمان مرهون رشادت‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مراد روشنی ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان مرزی مهران اظهار داشت: رزمندگان اسلام در آن زمان با کمترین امکانات در برابر سلاح‌های مدرن ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادند.

وی ادامه داد: این ایستادگی و مقاومت که در همه عملیات‌ها رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود این‌بار نیز در عملیات آزادسازی مهران سبب پیروزی و ظفر رزمندگان شد.

این مسئول اضافه کرد: باید جوانان امروزی با این شرایط و نحوه دفاع رزمندگان اسلام که همه و همه بوی معنویت داشت بیشتر از گذشته آشنا شوند.

روشنی تصریح کرد: جوانان امروزی بیشتر از گذشته تشنه فضای معنویت بوده و باید مسئولان فرهنگی به سهم خود در این عرصه تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار داشت: بر این اساس اهمیت این عملیات  (آزادسازی مهران) و اتخاذ استراتژی‌هایی که منجر به شکست دشمن شد باید برای نسل امروز تدوین شود.

وی در ادامه به ضرورت اجرای ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی، هنری و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: باید ویژه‌ برنامه‌های آزادسازی مهران از سوی رسانه‌ها مورد عنایت واقع شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول