اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گناباد:

110 خیابان در شهر گناباد به‌نام شهدا نام‌گذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار گناباد گفت: 110 خیابان و کوچه سطح شهر به نام شهدا نام‌گذاری می‌شود.

110 خیابان در شهر گناباد به‌نام شهدا نام‌گذاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حمید بنایی در پاسخ به خبرنگار فارس در گناباد از آغاز نام‌گذاری خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر گناباد به نام شهدا بزرگوار شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح از سال گذشته در شورای نام‌گذاری شهرستان مطرح و مصوب شد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از هر گونه ‌شبهه‌ای بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد به‌ عنوان متولی در این ارتباط مأمور شد موضوع را کارشناسی و پس از نهایی شدن جهت اجرا به شهرداری تحویل کند.

وی ادامه داد: شهرداری نیز با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله اقدامات اجرایی را شروع کرد که امید است با اجرای این طرح بتوانیم قدم کوچکی جهت پاسداشت یاد و نام شهدای گرامی برداریم.

بنایی در ادامه بیان داشت: در راستای ایجاد محیطی جذاب و ایجاد روحیه شاداب و سرزندگی در شهر، شهرداری گناباد اقدام به کاشت گل‌های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی شهر گناباد در بلوارها و میادین و پارک‌های شهر نموده است.

شهردار گناباد افزود: میزان 35 هزار بوته گل فصلی در انواع گل جعفری خارجی، گل اطلسی هلندی، گل‌ناز آفتابی خارجی، گل آهار خارجی، گل یخ، گل آلیسوم و گل ابری کاشته شده است که بیش از 300 میلیون ریال هزینه دربر داشته است.

بنایی در ادامه از صدور 104 پروانه ساختمانی در سه ماهه اول سال 1391 خبر داد و افزود: این شهرداری در سه ماهه اول سال 1391 مجوز 104 پروانه ساختمانی را صادر کرده است که این میزان نسبت به سال گذشته 27 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: تعداد پرونده‌های کمیسیون ماده 100 اول و دوم که در همین مقطع زمانی رسیدگی شده‌اند 142 پرونده بوده است.

بنایی افزود: در بخش اصلاحات و افزایش بنا 44 مورد و در پایان کار و عدم خلاف 74 پرونده مورد بررسی قرار گرفته‌اند، هم‌چنین در بخش پاسخ به نقل و انتقالات، استعلام بانک، ثبت و اسناد و کاربری 508 مورد بررسی شده است.

شهردار گناباد اظهار داشت: مجموع پرونده‌های کارشناسی شده در این شهرداری هزار و 21 مورد بوده است.

بنایی تعامل و همکاری مردمی با شهرداری گناباد را ستایش برانگیز خواند و بر ضرورت رعایت موازین قانونی در فرایند ساخت‌وسازها و تمام امور اجرایی مربوط به شهرداری تاکید کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول