اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انسانی ندسا در مراسم بزرگداشت سردار حاجبی:

شهدا مهم‌ترین عنصر ترویج فرهنگ مقاومت هستند

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی نیروی دریایی سپاه بهترین توصیه به جوانان امروز را طی طریق به روش و شیوه شهدا دانست و گفت: شهدا مهم‌ترین عنصر در حوزه ترویج فرهنگ مقاومت هستند.

شهدا مهم‌ترین عنصر ترویج فرهنگ مقاومت هستند

سردار علی ناصیه‌نکو امروز در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت سردار حاجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر چه دارد از شهداست، اظهار داشت: در واقع شهدا مهم‌ترین عنصر در حوزه ترویج اندیشه‌ و فرهنگ مقاومت هستند و باید هر چه می‌توان در حوزه بزرگداشت و معرفی این بزرگان و قهرمانان حرکت و رفتار کرد.

وی با بیان اینکه شهدا با گذشتن از جان خویش بزرگ‌ترین فداکاری‌ تاریخ را انجام داده‌اند، افزود: اینکه کسی بخواهد جان خود را در راه میهن با هدف آسایش دیگر افراد جامعه فدا کند، حاکی از تربیت اسلامی و انقلابی دارد که خداوند به فرد اعطا کرده و این مهم شامل هر کس نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که مهم‌ترین ویژگی شهید حاجبی چه بود، گفت: ایمان، وفاداری به انقلاب، اطاعت از خدا و حضور در نبرد به فرمان ولی فقیه زمانش حضرت امام (ره) از مهم‌ترین خصایص این شهید بزرگوار بود.

ناصیه‌نکو، همچنین بهترین توصیه به جوانان امروز را طی طریق به روش و شیوه شهدا دانست و اینکه تابع محض ولی فقیه باشند، همان گونه که شهدا اینگونه بودند و خونشان را در این راه نثار کردند.

سردار شهید علی حاجبی متولد رودان هرمزگان، در هشتم تیر ماه سال 1365 در جریان آزاد سازی منطقه عملیاتی مهران در منطقه قلاویزان در حالی که مسئولیت جانشین فرماندهی ستاد لشکر 41 ثار الله را به عهده داشت، شهد شیرین شهادت را نوشید و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی همچنین در طول دوران حضور خود در جبهه نبرد حق علیه باطل عهده‌دار وظایف خطیر دیگری نیز بود که از آن جمله می‌توان به فرماندهی مخابرات لشکر 41 ثارالله و فرماندهی یگان دریایی لشکر 41 ثارالله در عملیات والفجر هشت اشاره کرد.

مراسم بزرگداشت این سردار این دفاع مقدس با حضور خانواده وی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمان و مسئولان استانی، شهرستانی و نظامی و سپاهی برگزار شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول