اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامیان:

جانبازان رازدار شهدا هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: شما جانبازان که تا آخرین لحظه همراه و همگام با شهدا بودید رازدار شهدا هستید و اصلی‎ترین خواسته آنان را در لحظات آخر شنیده و ملزم به اجرای آن هستید.

جانبازان رازدار شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از جانبازان شهرستان رامیان اظهار داشت: شهدا انسان‎های بزرگی بودند که در نزد خدا از ارزش بالایی برخوردار هستند و این افتخاری بود برای شما که تا آخرین لحظات زندگی همراه آنان بودید و برای یک هدف و رسیدن به یک هدف جنگیدید.

وی تصریح کرد: جانبازان باید ضمن حفظ این مقام و منزلت، مثل همیشه سرباز مخلص خط ولایت فقیه باقی بمانند و این خواسته شهدا را در سطح جامعه ترویج دهند.

فرماندار شهرستان رامیان خاطر نشان کرد: انسان برای رسیدن به رشد و تکامل نیازمند عمل کردن به دستورات الهی و در عین حال کسب تجربه در صراط مستقیم است.

وی گفت: شهدای ما این تجربه را کسب کرده و به عنوان تحفه و یادگار نزد جانبازان قرار دادند و جانبازان باید با امانت‎داری به بهترین شیوه ممکن این مسیر روحانی و الهی را برای رسیدن به رشد و تعالی امت اسلامی به کار گیرند تا در فردای قیامت در نزد شهدا شرمنده نباشند.

سمیعی با اشاره به ترفندهای دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرد: دشمن در خیال واهی خود نقشه نابودی جمهوری اسلامی ایران را می‎کشد ولی این یک خیال باطل و خواسته دست نیافتنی است چرا که ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با کوله‎باری از تجربه و ایمانی قوی گوش به فرمان فرماندهی کل قوا آمادگی رشادت و فداکاری در هر زمان و هر مکان را دارند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول