اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مبارک‌آباد قیروکارزین خبر داد

مزین شدن معابر مبارک‌آباد به نام مقدس شهدا

خبرگزاری فارس: شهردار مبارک‌آباد قیروکارزین از مزین‌شدن تمام معابر این شهر به نام مقدس شهدا خبر داد.

مزین شدن معابر مبارک‌آباد به نام مقدس شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمدحسین طاهری بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری که در شهرداری این شهر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون پروژه‌های عمرانی اخیر در شهر نوپای مبارک‌آباد این شهرستان اظهار داشت: در راستای ارتقای بهداشت و تمیزی معابر در سطح مبارک‌آباد که مدت بسیاری از ارتقای آن به شهر نمی‌گذرد توزیع سطل زباله به تمام واحدهای تجاری در سطح شهر توسط شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون ریال صورت گرفت.

وی با اشاره به جابه‌جایی بیش از 70 درصد پایه‌های برق فشار قوی و متوسط که در بلوار امام خمینی(ره) شهر مبارک‌آباد به دلیل عقب‌نشینی واحدهای مسکونی و تجاری در وسط خیابان قرار گرفته بود، تصریح کرد: این پایه‌های برق که مانع عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین شده و احتمال خسارات جانی و مالی برای مسافران و همشهریان را در پی داشت توسط شهرداری مبارک‌آباد با همکاری شرکت توزیع برق شهرستان قیروکارزین با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون ریال جابه‌‌جا شد.

شهردار مبارک‌آباد ادامه داد: پایه‌های باقیمانده در مسیر نیز در نیمه نخست سال جاری توسط شهرداری با هماهنگی و همکاری اداره برق این شهرستان جابه‌جا می‌شوند.

این مقام مسئول با اشاره به مزین‌شدن معابر و خیابان‌های شهر مبارک‌آباد به نام مقدس شهدا بیان کرد: تابلوهای مربوطه توسط شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون ریال تهیه و نصب شده و معابر باقیمانده نیز در نیمه نخست سال جاری با طی مراحل قانونی نام‌گذاری و تابلوهای آن نصب می‌شود.

طاهری از آغاز لبه‌گذاری و کانیوا در خیابان امام خمینی(ره) مبارک‌آباد خبر داد و اضافه کرد: اجرای لبه‌گذاری و کانیوا به متراژ تقریبی 2 هزار و 500 متر با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال توسط شهرداری آغاز شده و بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در پایان افزود: با همکاری مردم و توجه مسئولان شهرداری مبارک‌آباد به سرعت پروژه‌های عمرانی را برای بهبود وضعیت شهری و ارتقای رفاه شهروندان اجرا می‌کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول