اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره املاک شهرداری زنجان خبر داد

نیاز 7 میلیارد تومانی پل سیدالشهدا برای اتمام تملک‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس اداره املاک شهرداری زنجان گفت: تملک املاک باقیمانده واقع در محل اجرای پروژه پل غیرهم‌سطح سیدالشهدای شهر زنجان نیازمند تخصیص اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان است.

نیاز 7 میلیارد تومانی پل سیدالشهدا برای اتمام تملک‌ها

داود بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای تملک‌ها در راستای آغاز فاز نخست طرح سبزه‌میدان انجام شده است، اظهار داشت: انجام نهایی توافقات صورت گرفته با مالکان به بیش از 7 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

وی افزود: توافقات انجام‌شده برای آغاز فاز نخست طرح سبزه‌میدان با مالکان 15 باب مغازه و همچنین زمین‌های متعلق به برخی نهادها بوده است.

رئیس اداره املاک شهرداری زنجان تاکید کرد: اگر اعتبار مورد نیاز برای تملک املاک واقع در طرح سبزه‌میدان تزریق شود، می‌توان عملیات اجرایی فاز نخست این طرح را تا یکی دو ماه آینده آغاز کرد.

وی از انجام 50 درصد تملک‌ها در پروژه زینبیه غربی خبر داد و گفت: شهرداری زنجان برای انجام تملک‌ها در این پروژه به صورت سالانه بودجه‌ای تزریق می‌کند.

بیگدلی از وجود یک تفاهم‌نامه سه جانبه بین شهرداری، راه و شهرسازی و استانداری زنجان برای تزریق بودجه به پروژه زینبیه غربی خبر داد و گفت: تاکنون اداره‌کل راه و شهرسازی به تعهدات خود عمل نکرده و کمک استانداری هم به این پروژه به صورت جزیی و در حد 500 میلیون تومان بوده است.

وی مبلغ مورد نیاز در سال جاری برای انجام باقیمانده تملک‌ها در پروژه زینبیه غربی را در حدود 5 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: واضح است که اگر این تملک‌ها به سال آینده موکول شود مبالغ مورد نیاز افزایش می‌یابد.

رئیس اداره املاک شهرداری زنجان انجام تملک‌ها در بزرگراه ولایت را هم منوط به اجرایی‌شدن توافقات سه جانبه بین راه و شهرسازی، شهرداری و استانداری اعلام کرد و افزود: تاکنون استانداری و شهرداری زنجان هر کدام یک میلیارد تومان در این پروژه هزینه کرده‌اند ولی راه و شهرسازی تاکنون هیچ پرداختی انجام نداده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از تملکات لازم برای اجرای پروژه پل غیرهم‌سطح سیدالشهدا انجام شده است، تصریح کرد: باقیمانده تملک‌ها هم در چند ماه آینده انجام می‌شود.

بیگدلی مغازه‌های ضلع جنوب‌غربی پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا را از جمله تملک‌هایی اعلام کرد که نیازمند تزریق 7 تا 8 میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول