اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

خون شهدای هفتم تیر موجب انسجام انقلاب اسلامی شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: خون شهدا هفتم تیر موجب وحدت، انسجام و پیروزی روزافزون انقلاب اسلامی شد که امروز الگویی برای جهان اسلام شده است.

خون شهدای هفتم تیر موجب انسجام انقلاب اسلامی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در نشست شورای اداری کاکی با موضوع هفته پاسدار و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امام فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و در جای دیگری فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم، این سخنان امام خمینی(ره) نشان از مردمی بودن سپاه و پاسداران آن است.

وی ادامه داد: در قائله سراسر ننگین فتنه سال 88 اگر تدبیر مجموعه سپاه نبود اتفاقات ناخوشایند دیگری می‌افتاد.

محمدی خاطر نشان کرد: با راهنمایی، هدایت و برنامه‌ریزی عملیات‌های دقیق و کاربردی بدون خسارت به مال مردم، سپاه این قائله را کنترل کرد.

وی یادآور شد: اگر سپاه و بسیج نبود تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس نیز ادبیات دیگری به خودش می‌گرفت.

محمدی در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفای این شهید مظلوم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا گفت: دشمن متفکرانی را از ما گرفت هر چند برای نظام سخت بود اما خون همین شهدا موجب وحدت، انسجام و پیروزی روزافزون انقلاب اسلامی شد که امروز الگویی برای جهان اسلام شده است.

وی ضمن تبریک هفته قضا افزود: در تمام دنیا قوه قضائیه ملاک و معیار سلامت جامعه است که اگر سلامت داشته باشد جامعه آرام و سالم مسیر ترقی خود را طی می‌کند.

محمدی با اشاره به تغییرات چند مدیر در کاکی از جمله انتصاب مدیر تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یعنی سازمان اندیشه‌ها و تدبیرها یعنی مجموعه‌ آسیب‌یابی و آسیب‌شناسی دینی و وظیفه آن تلاش برای آسیب‌زدایی از جامعه مسلمان است.

امام جمعه کاکی افزود: از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی حراست از اندیشه‌های اسلامی، مبارزه با فرهنگ‌های نادرست و غیراسلامی و بازگردانی فرهنگ‌های اسلامی فراموش شده است.

وی ادامه داد: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در توسعه فرهنگ دینی، معنوی نقشی کلیدی است و می‌توان از آن به عنوان نهادی اثرگذار یاد کرد.

محمدی افزود: تبلیغات دینی یکی از وظایف و رسالت‌‌های مهم انبیای الهی است و امروزه افرادی که این مسئولیت را بر عهده دارند باید به خود افتخار کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول