اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد

شرکت 9 هزار جوان لرستانی در طرح‌های اوقات فراغت کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان لرستان گفت: در تابستان امسال 9 هزار نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان و جوانان لرستانی در طرح اوقات فراغت این نهاد شرکت می‌کنند.

شرکت 9 هزار جوان لرستانی در طرح‌های اوقات فراغت کمیته امداد

غلامرضا متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: کمیته امداد امام خمینی در بحث اوقات فراغت طی چند سال گذشته رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی لرستان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در تابستان امسال در طرح اوقات فراغت این نهاد برنامه‌ریزی برای 9 هزار نفر از جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف این نهاد در نظر گرفته شده است.

متقی یادآور شد: از این تعداد یک هزار و 760 نفر به اردوهای خارج از استان اعزام می‌شوند و 600 نفر نیز در طرح پیروان ولایت حضور دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان با اشاره به اینکه 2 هزار و 800 نفر از این تعداد اعضای کانون‌های دائم این نهاد هستند، خاطرنشان کرد: هزار و 500 نفر در مجتمع فرهنگی و تربیتی اردوگاه باقر‌العلوم کمیته امداد امام خمینی خرم‌آباد در برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره فعالیت دارند.

متقی در ادامه به اردوگاه باقرالعلوم خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: سند زمین این اردوگاه به اسم کمیته امداد امام خمینی است و پروانه آن از سوی جهاد کشاورزی و امور اراضی لرستان صادر شده است.

متقی خاطرنشان کرد: این پروژه پس از طی سه مرحله به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در فاز نخست مسئله تملک زمین اردوگاه حل شد و پس از آن دیوار‌کشی و ساخت سوئیت‌ها انجام گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: سوئیت‌ها و کلبه‌های این اردوگاه به زیباترین شیوه طراحی ‌و از بهترین و عالی‌ترین مصالح ساختمانی جهت ساخت آنها استفاده شده است.

وی با بیان اینکه این اردوگاه 20 سوئیت دارد و ظرفیت هر سوئیت 20 نفر است، افزود: این اردوگاه در مجموع 400 نفر ظرفیت دارد و در حال حاضر نخستین دوره از اردوهای اوقات فراغت دانش‌آموزی در این مکان در حال برگزاری است و 160 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در آنجا حضور دارد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به برگزاری دو ماهه اردوی دانش‌آموزی در تعطیلات تابستان امسال در این مکان،‌ گفت: در این مدت هزار و 500 دانش‌آموز در برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت این نهاد شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول