اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ایرانشهر:

کمیته امداد به نقاط محروم نگاه ویژه‌ای دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد ایرانشهر گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی به نقاط دور دست و محروم نگاه ویژه‌ای دارد.

کمیته امداد به نقاط محروم نگاه ویژه‌ای دارد

محمدعلی تراقویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: خدماتی که برای مردم شهرستان ایرانشهر انجام می‌شود، مدارک و مستندات آن تهیه و به مدیریت ارجاع داده می‌شود و از مراجعه حضوری مردم به مرکز کاسته می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی برای ارتقای جایگاه مددجویان پیش‌بینی شده و تامین امکانات برای ارتقای سطح سلامت مددجویان برای کمیته امداد از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر ادامه داد: در زمینه طرح اوقات فراغت، سهمیه وی‍ژه‌ای به استان اختصاص یافته است.

کمیته امداد مناسب‌ترین نهاد برای سیاست‌های حمایتی است

بخشدار شهر بزمان نیز در نشستی با حضور مدیر کمیته امداد شهرستان ایرانشهر گفت: کمیته امداد، مناسب‌ترین نهاد برای مدیریت سیاست‌های حمایتی در کشورمان محسوب می‌شود.     

محمود سرحدی بخشدار بزمان بیان داشت: کمیته امداد یادگار بزرگ مرد تاریخ امام راحل(ره) است که به الگوی بسیار خوب برای سایر ادارات در ارائه درست خدمات به مردم محروم و نیازمند تبدیل شده است.

وی افزود: در منطقه بزمان با توجه به شرایط خاص، خشکسالی و بعد مسافت تا مرکز شهرستان ایجاب می‌کند که خدمات بیشتری به این منطقه اختصاص یابد و نیز در بعد فرهنگی و اقتصادی مردم منطقه باید به صورت خاص و وی‍ژه کار شود.

محمدعلی مدیر کمیته امداد شهرستان ایرانشهر نیز در این نشست به بیان مطالبی در زمینه وضعیت اداری امداد پرداخت و گفت: کوچک‌سازی و چابک‌سازی وضعیت و ساختار اداری امداد که در مرکز شهرستان و در حوزه فرمانداری به عنوان مدیریت شهرستان استقرار یافته و بخش‌های تابعه هر شهرستان به عنوان ادارات تابعه، زیرمجموعه همان مدیریت در امر رسیدگی به امور محرومان به خدمتگزاری مشغول هستند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول