اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه قم:

سپاه ‌در عرصه سازندگی منشأ خدمات ارزشمندی در سطح کشور ‌است‌

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: سپاه ‌در عرصه سازندگی منشأ خدمات ارزشمندی در سطح کشور ‌است‌.

سپاه ‌در عرصه سازندگی منشأ خدمات ارزشمندی در سطح کشور ‌است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام علی قاسمی عصر امروز در مراسم تجلیل از پاسداران در شهرستان نهاوند، مهم‌ترین وظایف پاسداران را حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام و انقلاب خواند و اظهار داشت: آن چه که امروز به امید همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است وجود روحیه خودباوری، ایمان و قدرت عمل پاسداران و فرهیختگان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال حذف روحیه ایثارگری در بین ملت ایران است، افزود: پاسداران امتحان و آزمون خطیر خویش را در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن به درستی و با موفقیت پس داده‌اند و به همین دلیل همواره مورد خشم دشمنان هستند.

استاد حوزه و دانشگاه قم به کسب موفقیت‌های بزرگ سپاه در عرصه‌های داخلی و خارجی اشاره کرد و ادامه داد: وجود نیروی ایمان و خداشناسی در بدنه و درون خانواده بزرگ سپاه پاسداران موجب شده تا هر مأموریت بزرگ و خطیر را با سربلندی به انجام برسانند.

وی اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران در عرصه سازندگی و عمرانی نیز موجب ارائه خدمات ارزشمندی در سطح کشور شده است.

قاسمی مزین بودن سپاه به ولایت‌مداری را بزرگترین سرمایه این نهاد انقلابی خواند و افزود: این نیروی باارزش انقلاب نه تنها خود در راستای فرامین مقام عظمای ولایت و رهبری در حرکت است بلکه موجب انتشار این روحیه در جامعه شده است.

وی خطاب به خانواده پاسداران اظهار داشت: وظیفه خطیر این افراد در برخورد عملی و رفتاری با تهاجم فرهنگی دشمن وظیفه‌ای حساس و اثرگذار در جامعه است.

استاد حوزه و دانشگاه ساده‌زیستی، عمل به فرامین رهبری و داشتن زندگی بدون زرق و برق را از ویژگی‌های دیگر خانواده پاسداران دانست و افزود: مقابله همه‌جانبه با برنامه‌های دشمن و توجه به خودسازی معنوی از وظایف پاسداران و خانواده‌های آنهاست که باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول