اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ویزیت رایگان مردم استان در مناطق محروم

سپاه در آذربایجان‌‌شرقی 3 بیمارستان صحرایی راه‌اندازی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا از راه‌اندازی سه بیمارستان صحرایی برای ویزیت رایگان مردم استان در مناطق محروم در سال‌‌جاری خبر داد.

سپاه در آذربایجان‌‌شرقی 3 بیمارستان صحرایی راه‌اندازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان بعدازظهر امروز در مراسم راه‌اندازی بخش همودیالیز بیمارستان شهید محلاتی تبریز اظهار کرد: راه‌اندازی بخش‌های مختلف تخصصی برای ارائه خدمت به مردم یکی از توفیقاتی است که نصیب ما شده تا به هدف‌گذاری‌هایی که مشخص کرده‌ایم نزدیک شویم.

وی تصریح کرد: زحمات قابل تقدیری در این مجموعه از سوی مسئولان و پرسنل آن کشیده شده است که با جسارتی که به خرج داده شده از سوی رئیس این مرکز، امید است خیلی زودتر از آنچه در تصورهاست به نتیجه مطلوب برسیم.

پورجمشیدیان در ادامه اظهار کرد: در دو سال گذشته شاهد پیشرفت‌های خوبی در این مرکز درمانی بوده‌ایم که این امر میسر نشد مگر با همکاری علوم پزشکی تبریز که به حق کمک شایانی در امر تحقق خدمتگزاری به مردم داشته است.

وی گفت: هرچند که پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است اما همچنان با هدفی که مدنظر بوده فاصله زیادی داریم و صد البته با تلاش همکاران و مشارکت بخش‌های مختلف ذیربط می‌توان در مسیر تحقق، گام‌های بلند برداشت.

پورجمشیدیان افزود: اساس کار باید رفع محرومیت و کمک به اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه باشد که بی‌شک بسیج جامعه پزشکی این امر را در اولویت کار خود داشته است و این مرکز هم به‌عنوان مرکزی وابسته به نیروهای سپاه و بسیج در همین مسیر گام برمی‌دارد.

وی افزود: این مرکز درمانی براساس نیاز استان و به منظور محرومیت‌زدایی برای ارائه خدمت به افراد محروم استان راه‌اندازی شده است که ارتقا خدمات، مدنظر همه ما بوده است.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: سال گذشته در همین زمینه و برای ارائه خدمت به مناطق محروم سه بیمارستان صحرایی برپا شد که بالغ بر 100 هزار ویزیت رایگان در مناطق محروم استان انجام شد.

وی افزود: امسال نیز در نظر داریم برای ویزیت رایگان مردم استان در مناطق محروم سه بیمارستان صحرایی دیگر راه‌اندازی کنیم که به همت بسیج جامعه پزشکی و پزشکان بسیجی این امر به‌خوبی میسر خواهد بود.

پورجمشیدیان در ادامه خواستار ارائه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان شد و افزود: این مرکز درمانی باید به جایگاهی برسد که هر کس به آن مراجعه کرد تمام کارهای لازم برای وی در اینجا انجام شود و نیاز به مراجعه برای ادامه درمان به جای دیگر نباشد.

وی گفت: به هیچ‌وجه بحث مالی در پروژه‌های این مرکز برای ما مطرح نیست و به دنبال سوددهی هم نبوده‌ایم چراکه دو برابر سود در این مرکز تا امروز هزینه کرده‌ایم.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین به بحث ارج‌‌گذاری به مراجعه‌کنندگان اشاره کرد و افزود: در این مرکز باید بهترین خدمت به مردم ارائه شود و کسی ناراضی از این جا بیرون نرود پس انتظار داریم تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل در این جا صورت گیرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول