اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان گرمسار:

پاسداران در دفاع از حریم ولایت از هیچ کوششی دریغ نمی‌‏کنند

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان گرمسار تأکید کرد: پاسداران باید همواره برای دفاع از آرمان‏‌های انقلاب اسلامی آماده و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشند و از هیچ تلاشی برای دفاع از ولایت دریغ نکنند.

پاسداران در دفاع از حریم ولایت از هیچ کوششی دریغ نمی‌‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، مجتبی درویشی ظهر امروز در حاشیه تقدیر از پاسداران نمونه شهرستان گرمسار گفت: پاسدار به معنای نیرویی ارزشی و جان فدا برای آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان گرمسار افزود: اگر انسان متعهد و وفادار به ارزش‌ها باشد خودش داوطلبانه تمام ظرفیت و استعدادش را در راه آرمان و هدفش فدا خواهد کرد و نیاز به دریافت محرک از دیگران ندارد.

وی بیان داشت: امروز می‌توان از استعدادها و ظرفیت‌های پاسداران در عرصه‌های مختلف و در استحکام آرمان‌های انقلاب استفاده کرد.

پاسدار نمونه شهرستان گرمسار در زمینه جهاد و ایثار گفت: جهاد و ایثار یک عنایت ویژه خداوند متعال به انسان است که به او فرصت والا شدن و به کمال رسیدن را می‌دهد.

درویشی بیان داشت: خداوند انسان را بسیار توانمند آفریده است و انسان با توکل به خدا و اتحاد و همکاری می‌تواند پیروز عرصه‌های مختلف باشد.

مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان گرمسار خطاب به پاسداران گفت: همگی باید گوش به فرمان نائب امام عصر بوده تا عاقبت به خیر شویم.

به گزارش فارس؛ همچنین مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه مهدیشهر نیز با اشاره به روزهای شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: شهید چمران اسوه مقاومت بود که در صحنه عمل معنای جهاد در راه خدا که جزء بهترین فرایض در دستورات الهی و پیامبران است با رها کردن سنگر علم و جهاد در راه خدا به مردم نشان داد.

حجت‏‌الله ارغان، حقیقت علم را با انتخاب راه صحیح و شهادت در این راه بدان تجلی خاص بخشید و با تهذیب نفس و عرفان حقیقی که در دست نوشته‏‌های خود به جای گذاشت الگویی برای جویندگان راه حقیقت به شمار می‏‌رود.

وی در ادامه گفت: شهید چمران از رسیدن به نتیجه از علم و دنیا همین بس که پشت به دنیا کرد و کُرسی استاد دانشگاهی را در آمریکا رها و در جبهه‌ها حضور پیدا کرد.

مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه مهدیشهر تصریح کرد: شهید چمران تصدیقی بر فرمایشات حضرت امام(ره) در خصوص مبارزه عقیدتی است و در عمل نشان داد که طبق فرموده حضرت امام(ره) «مبارزات کشور ما عقیدتی است و جهاد در این راه شکست‌ناپذیر است».

ارغان اظهار داشت: شهادت حق شهید چمران بود و این شهید با توجه به پایان‏‌نامه‏‌ای که به نام "باریکه الکترون در منگنترون با کاغذ سرد" ارائه کرد و با کسب دانش هسته‏‌ای و در کنار آن با شکافتن راه حقیقت جزء شهدای هسته‏‌ای هم محسوب می‏‌شوند.

وی گفت: دکتر چمران انسانی بود که هنر عمده‏‌اش اکسیر آدم‏‌سازی بود و کسی بود که مس وجود آدم را به طلا تبدیل می‎‏کرد و با ارتباطاتی که به آسانی با افراد در جنگ داشت طوری جذابیت ایجاد می‏‌کرد که با سخنان نافذش، در وجود آنان تأثیرگذار بود.

مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه مهدیشهر در ادامه بیان داشت: شهید چمران در آمریکا و در لبنان هم تأثیر فراوانی در متحول کردن انسان‏ها داشت و در حرکت‏‌ها و جنبش‏‌های اسلامی در لبنان هم سهم بسزایی داشت.

ارغان گفت: خاکی بودن و افتادگی با توجه به مدارک علمی بالای ایشان از نشانه‏‌های بارز دین‏داری او بود و دانش نظامی و رهبری جنگ‏‌های نامنظم، از توان دفاعی مثال‌زدنی وی حکایت داشت.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول