اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نجات غریق مازندران خبر داد

خرید 13 جت اسکی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نجات غریق مازندران گفت: برای خرید 13 جت اسکی 350 میلیون تومان بودجه اختصاص یافت.

خرید 13 جت اسکی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حسین اسلامی صبح امروز در جلسه طرح سالم‌سازی دریا که در فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: از طرف استانداری مازندران، 350 میلیون تومان بودجه در اختیار تربیت بدنی مازندران قرار گرفت که با این 350 میلیون تومان توانستیم 13 جت اسکی برای شهرهای ساحلی مازندران خریداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه جت اسکی‌های خریداری شده بسیار مقاوم و پرقدرت هستند، گفت: توجه شود که پرچم نجات غریق حتما بر روی آن نصب شده و نیز تنها یک نفر از این جت اسکی استفاده کند.

رئیس هیئت نجات غریق مازندران اضافه کرد: استفاده از این جت اسکی بسیار سخت بوده و حتما بعد از استفاده روزانه باید با آب شیرین شسته شود.

وی آمار نجات یافته توسط ناجیان غریق را در خرداد ماه سال جاری 340 نفر دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مسافران دوست دارند از دریا استفاده کنند و طوفانی بودن دریا هم برای آنها چندان مهم نیست باید طرحی ارائه دهیم که در این صورت نیز سلامت مسافران تضمین شود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول