اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

زیرساخت‌های دریا به توجه بیشتری نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: زیرساخت‌های دریا به ویژه در موضوع‌های فرهنگی به توجه بیشتری نیاز دارد.

زیرساخت‌های دریا به توجه بیشتری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در جلسه طرح سالم‌سازی دریا که در فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: بابلسر با وجود دریا پیشتاز و پیشگام شهرهای دیگر مازندران بوده که باید به امور فرهنگی آن توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه در مباحث مربوط به دریا باید به زیرساخت‌های آن توجه بیشتری شود، گفت: تمام کارهایی که ما در مورد دریا انجام می‌دهیم کارهای روبنایی بوده و این در حالی است که بعد از 33 سال انقلاب ما تفاوت خاصی بر امور زیر بنایی دریا مشاهده نکرده و به نوعی بر دریا جفا شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه در بحث تهاجم فرهنگی بنا به گفته مقام معظم رهبری به سونامی فرهنگی رسیدیم، افزود: این امر در سواحل دریا بیشتر مشاهده شده و عده‌ای از افراد جلف‌نگر در کنار سواحل به قصد تهاجم فرهنگی فرصت را مغتنم شمرده و بدحجابی، بی‌عفتی و جلف‌نگری را رواج می‌دهند.

ابراهیمی در ادامه افزود: مازندران جای خلوت عده‌ای از افراد جلف‌نگری که از هر سو ورود پیدا کنند نبوده بلکه متعلق به همه مردم جامعه است که باید از آن استفاده درست شود بنابراین لازم است این مکان‌ها را برای این افراد ناامن قرار داده تا آنها نتوانند بر افکار عموم ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ما به برکت خون شهدا و ارزش‌های دینی‌مان زنده‌ایم، گفت: باید یکی از سوژه‌های مهم این جلسات بسترسازی در امور فرهنگی باشد.

ابراهیمی اظهار داشت: لازم است این مکان را برای افراد سودجو ناامن کرده و این زمانی محقق می‌شود که از افراد متدین، بسیجی و روحانی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌شود کسی را با زور هدایت کرد، افزود: بهتر است برای رسیدن به این امر با روشی درست به امر به معروف و نهی از منکر پرداخته و حق هیچ‌گونه بی‌حرمتی به این افراد را نداریم.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول