اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

اتوبوس‌رانی‌ها برای دریافت یارانه دولتی بلاتکلیف هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: اتوبوسرانی‌ها برای دریافت یارانه دولتی بلاتکلیف هستند و دولت با عدم پرداخت یارانه، بار بدهی‌های این ناوگان را در زمینه‌های مختلف سنگین‌تر می‌کند.

اتوبوس‌رانی‌ها برای دریافت یارانه دولتی بلاتکلیف هستند

سیدعباس روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه پرداخت نشدن یارانه اتوبوس‌رانی از سوی دولت این ناوگان را با مشکلات بسیاری مواجه می‌کند، اظهار داشت: البته در حال حاضر علاوه بر این موضوع 30 درصد از شهروندان هزینه‌های خود را به منظور استفاده از اتوبوس‌ها پرداخت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌ها و درآمد‌های ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان با یکدیگر هم‌خوانی ندارد، اضافه کرد: در حال حاضر بار بسیاری از هزینه‌های این ناوگان به دوش شهرداری و شرکت واحد اتوبوس‌رانی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه دولت باید هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی اقدام کند، تصریح کرد: در صورت عدم تحقق این موضوع و پرداخت نشدن 30 درصد از کرایه اتوبوس‌رانی توسط مردم اتوبوس‌رانی اصفهان نمی‌تواند به توسعه، نوسازی و تجهیز این ناوگان بپردازد.

وی با بیان اینکه پرداخت نشدن یارانه اتوبوس‌رانی توسط دولت سبب بروز مشکلاتی در زمینه پرداخت‌های این ناوگان می‌شود، ادامه داد: هم‌چنین این موضوع سبب عدم پرداخت حق بیمه نیرو‌های اتوبوس‌رانی به سازمان تأمین اجتماعی استان می‌شود و در حال حاضر اتوبوس‌رانی‌ها تکلیف خود را برای دریافت یارانه دولتی نمی‌دانند.

روحانی با اشاره به اینکه تمام این موارد سبب ایجاد یک بدهکاری سنگین برای ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان می‌شود، تاکید کرد: پرداخت نشدن یارانه اتوبوس‌رانی اصفهان توسط دولت بار بدهی‌های این ناوگان را در زمینه‌های مختلف سنگین‌تر می‌کند و شهرداری و اتوبوس‌رانی به تنهایی نیز توان پرداخت این بدهی‌ها را ندارند.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت باید تکلیف این ناوگان را در زمینه دریافت یا عدم دریافت یارانه اتوبوس‌رانی مشخص کند، اذعان داشت: در حال حاضر عدم پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی تنها به شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان اختصاص ندارد بلکه تمام کشور درگیر این موضوع هستند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول