اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساری و میاندرود در مجلس:

انتقال آب دریای خزر را بعید می‌دانم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به انجام نگرفتن مطالعات اساسی برای انجام طرح انتقال آب خزر گفت: انتقال آب دریای خزر را در شرایط فعلی بعید می‌دانم.

انتقال آب دریای خزر را بعید می‌دانم

سید رمضان شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با بیان اینکه اصل این طرح، طرح خوبی است،اظهار داشت: اما معتقدم در این مورد مطالعات کافی انجام نشده است.

نماینده مردم مرکز استان و شهرستان میاندرود در مجلس شورای اسلامی در این مورد با اشاره به اهمیت خزر برای اکوسیستم منطقه شمال کشور افزود: این طرح یک طرح بزرگ است و اگر اتفاق بیفتد میمون و مبارک است، اما باید مطالعات کافی در مورد آن انجام پذیرد.

این نماینده مجلس در مورد مزایای انتقال آب دریای خزر برای شهرهای مازندران گفت: تعهداتی که انجام گرفته منطبق با خواست مردم ما نیز هست چون در آینده مسیر آبی که از دریای خزر به استان‌های مرکزی می‌رود بازگشت آن مجدد به دریای خزر است.

شجاعی متذکر شد: روستاها و شهرهایی که در مسیر این انتقال قرار می‌گیرند بر اساس موافقت باید زمین‌های آنها مشروب بشود.

وی در پایان با بیان اینکه اصل طرح را خوب و مبارک می‌دانم، تاکید کرد: باید مطالعات کافی در این مورد انجام گیرد و در شرایط فعلی انجام آن را بعید می‌دانم به دلیل اینکه مطالعات کافی در مورد آن انجام نگرفته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول