اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

پاوه بار دیگر شاهد تکرار رشادت‌های چمران خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: رشادت‌های شهید چمران در آزادسازی شهر پاوه به‌وسیله استاد سینمای ایران و جنگ تحمیلی ابراهیم حاتمی‌کیا بازسازی و تکرار می‌شود.

پاوه بار دیگر شاهد تکرار رشادت‌های چمران خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، جلال منکرسی در جلسه هماهنگی نهایی فیلمبرداری فیلم سینمائی رشادت‌های شهید دکتر مصطفی چمران در آزاد‌سازی شهر پاوه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حماسه و دلاوری‌های شهید دکتر مصطفی چمران در آزادسازی شهر رشادت و مقاومت پاوه یکی از برجسته‌ترین مراحل و مراتب از خودگذشتگی را متجلی ساخت که نمونه آن را خیلی کم دیده و شنیده‌ایم.

منکرسی تصریح کرد:حماسه و رشادت‌های شهید دکتر مصطفی چمران در آزادسازی شهر ایثار و مقاومت پاوه به‌وسیله ابراهیم حاتمی‌کیا بازسازی و تکرار می‌شود.

وی با اشاره به مسائل بی‌سابقه‌ای که در کارهای جنگی و نظامی در این حادثه اتفاق افتاد ادامه داد: ساختن این فیلم ایثارگرانه در محل وقوع یعنی شهر شهره مقاومت و ایثار پاوه، ارزشمندی کار ساخت این فیلم تقریبا واقعی را دوچندان می‌کند.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم  پاوه از نظر تدین و تلاش برای حفظ مرزهای افتخار و عزت ایران اسلامی شهره ایران و استان هستند و استحقاق تهیه فیلمی از مقاومت‌های آنها در همراهی با نظام جمهوری اسلامی ایران را دارا هستند.

 وی کارگردانی فیلم توسط چهره نام‌آور سینمای ایثار و جنگ تحمیلی ابراهیم حاتمی‌کیا و سوژه فیلم یعنی  رشادت‌های شهید چمران در شهر پاوه را  مصداق عینی و نور علی‌نور تجسم کرد تا به نوعی از زحمات مردم و رزمندگان پاوه  تشکر و تقدیر شود.

 منکرسی در پایان گفت: در تهیه امکانات و ضرورت‌های تدارکاتی این فیلم استانداری کرمانشاه، فرمانداری و مردم شهر پاوه با تمام توان و در حد کفایت همکاری صمیمانه خواهند داشت و یقین داریم دست‌اندرکاران تهیه این فیلم ماندگار با خاطره خوش از همکاری و پذیرایی مسئولان و مردم کرمانشاه و پاوه، استان را ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول