اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مقامات استانی

همایش «مثل چمران» در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش «مثل چمران» با حضور استاندار خراسان‌رضوی و مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پنج‌شنبه هفته جاری در مشهد برگزار می‌شود.

همایش «مثل چمران» در مشهد برگزار می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با نزدیک شدن به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، ششمین همایش مثل چمران، با همت مجمع جوانان شهید چمران و با حضور جمعی از مقامات استانی خراسان‌رضوی، از جمله استاندار و برادر شهید چمران، پنج‌شنبه هفته جاری در حسینیه قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود.

سعید قاسمی، مؤسس مجمع جوانان شهید چمران، صبح امروز در حاشیه نشست خبری ششمین همایش «مثل چمران» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش از شش سال قبل آغاز به کار کرده و امسال، ششمین همایش از سلسله همایش‌های «مثل چمران» با محوریت «چمران و تفکر» برگزار می‌شود.

موسس مجمع جوانان شهید چمران تاکید کرد: قرار است در این همایش استاندار خراسان‌رضوی حضور پیدا کند و مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و برادر شهید چمران نیز سخنران اصلی این همایش خواهد بود.

وی ادامه داد: هم‌چنین قرار است، مهدی چمران در نماز جمعه این هفته مشهد، به‌ عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها حضور پیدا کند و در برنامه‌ای ویژه نیز با حضور اعضای مجمع جوانان شهید چمران در معیت مهدی چمران، به حضور امام جمعه مشهد خواهیم رسید.

قاسمی یادآور شد: بعد از این همایش، 20 نفر از اعضای مجمع، به مناطق عملیاتی دهلاویه اعزام خواهند شد و سپس در تهران، نشستی نیز با آقای آقاتهرانی حضور پیدا می‌‌کنند.

وی در ارتباط با برنامه‌های جانبی همایش نیز افزود: نمایشگاه عکس رومیزی، نمایشگاه عکس شهری در ارتباط با شهید چمران در هفت نگاه متفاوت، سخنرانی استاد معماریانی و خلیل موحدی از دیگر برنامه‌های همایش «مثل چمران» است.

قاسمی گفت: در این مراسم، از سایت جدید و هم‌چنین ساختمان جدید مجمع جوانان شهید چمران در خیابان امام رضا(ع) مشهد، رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول