اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت دو و میدانی لیگ باشگاه‌های کشور/

شروع نافرجام تیم هتل ورزش قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین گفت‌: دو و میدانی‌اران تیم هتل ورزش قزوین در دومین مرحله لیگ باشگاه‌های کشور نتوانستند عناوینی بهتر چهارمی و هشتمی به دست آورند.

شروع نافرجام تیم هتل ورزش قزوین

حسن جوادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه دو و میدانی‌کاران هتل ورزش قزوین در این رقابت‌ها عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند، اظهار کرد : این مسابقات با حضور 27 تیم در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مهدی رحمانی در ماده پرش طول مقام چهارمی را کسب کرد، افزود: سبحان طاهرخانی و امیرحسین خمسه در مواد پرش طول و پرتاب وزنه حائز عنوان پنجمی شدند.

جوادی اشاره کرد‌: بهنام صفرپور، محمدرضا نجفیان، محمدرضا فرهاد و سعید آقالر نیز دیگر ورزشکاران تیم هتل ورزش قزوین بودند که موفق شدند در دوهای چهار در صد متر امدادی و چهار در چهارصد متر امدادی عنوان پنجمی را کسب کنند‌.

رییس هیئت دو و میدانی استان قزوین اضافه کرد: کیوان چوپان دیگر ورزشکار تیم هتل ورزش قزوین بود که موفق شده در مواد 800 متر و 1500 متر عنوان‌های ششمی و هفتمی را از آن خود کند‌.

وی با اشاره به این که حمید قمری در مواد 3000 متر با مانع مقام هفتمی را کسب کرد، افزود: سجاد زارع نیز در مواد 400 متر به عناوین بهتر از هفتمی رضایت نداد‌.

جوادی تصریح کرد: مجید گنجی در ماده 3000 متر با مانع و حامد بابا در 10000 متر نیز با کسب عناوین هشتمی به کار خود در دومین مرحله رقابت‌های دو و میدانی باشگاه‌های کشور پایان دادند .

دو و میدانی‌کاران هتل ورزش قزوین در مراحل بعدی لیگ بهتر ظاهر خواهند شد

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین در ادامه با تأکید بر این که دو و میدانی‌کاران تیم هتل ورزش قزوین در مراحل بعدی لیگ با صلابت و قدرت بیشتری ظاهر می‌شوند، گفت: ورزشکاران این تیم از انگیزه و توانایی بالایی برخوردار هستند و میادین اول برای برخی از آنان تجربه محسوب می‌شود‌.

جوادی افزود‌: با توجه به اینکه تا مرحله سوم لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور زمان زیادی باقی مانده است، با تلاش مربیان تیم هتل ورزش قزوین قطعا دو و میدانی‌کاران این تیم می‌توانند رده‌های اول تا سومی را در مواد مختلف از آن خود کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول