اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین:

تیم دو و میدانی قزوین امشب به قرقیزستان می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین گفت: تیم دو و میدانی قزوین به نمایندگی از فدراسیون دو و میدانی کشور امشب عازم قرقیزستان می‌شود.

تیم دو و میدانی قزوین امشب به قرقیزستان می‌رود

حسن جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امشب تیم دو و میدانی قزوین که متشکل از 10 ورزشکار و سه کادر فنی است راهی بیشکک قرقیزستان می‌شود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها تجربه‌ تازه‌ای برای دو و میدانی‌کاران قزوینی به حساب می‌آید که برخی از آن‌ها اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی را دور از دسترس می‌دیدند ولی این مهم امروز تحقق یافت.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین اعلام کرد: در رقابت‌های بین‌المللی قرقیزستان دو نفر از ملی‌پوشان دو و میدانی‌ کار ایران در تیم دو و میدانی قزوین حضور دارند تا شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک محک بزنند.

جوادی اضافه کرد: اعضای تیم دو و میدانی قزوین نیز از روحیه بالایی برخوردار هستند و امیدواریم نتایج قابل قبولی را برای کشورمان به دست آورند.

این مقام مسئول اعزام تیم دو و میدانی قزوین به رقابت‌های بین‌المللی قرقیزستان را کار بسیار بزرگی دانست، عنوان کرد: این باعث افتخار است که در بین تمام استان‌های کشور، استان قزوین از سوی فدراسیون دو و میدانی برای اعزام به رقابت‌ها قرقیزستان انتخاب شده است و این مهم را نیز مدیون نتیجه‌های خوبی که در طول این سالیان به دست‌ آورده‌ایم، هستیم.

آموزش رایگان دو و میدانی در قزوین

جوادی با اشاره به اینکه آموزش دو و میدانی در قزوین رایگان است، اذعان کرد: همه علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان از آموزش‌های دو و میدانی در قزوین استفاده کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین در خاتمه پیرامون استعدادیابی دو و میدانی در مدارس بیان کرد: طی یک‌‌ دوره استعدادیابی که در مدارس قزوین انجام شد، حدود دو هزار ورزشکار جذب کردیم و در حال حاضر در ورزشگاه معلم شهر قزوین فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول