اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در تربیت‌بدنی سمیرم

از نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی آسیا در سمیرم قدردانی شد

خبرگزاری فارس: به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم مهران سرافراز دونده ملی‌پوش سمیرمی که با دو عنوان نایب قهرمانی در مسابقات دو و میدانی آسیا در کره‌جنوبی را کسب کرده بود امروز مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.

از نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی آسیا در سمیرم قدردانی شد

براساس این گزارش این دونده ملی‌پوش دو نشان نقره 5 و 10 هزار متر رده آزاد هفتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه سئول را بر گردن آویخت.

سیدمحّدرضا فلسفی در مراسم تجلیل از این قهرمان آسیایی ضمن تبریک افتخارآفرین این ورزشکار ملی‌پوش و با تاکید بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان گفت: نیروی جوانی، قهرمانی و پهلوانی موتور محرکه هر کشوری است که جوانان ایران اسلامی سرشار از این نعمت الهی هستند.

وی با تشریح افتخارات و عناوین ورزشکاران شهرستان تصریح کرد: جوانان این شهرستان در تمام زمینه‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های انفرادی استعدادهای بسیاری دارند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان سمیرم با اشاره به ظرفیت این شهرستان در بحث قهرمانان و مدال‌آوران و جوانان جویای نام ادامه داد: سرانه ورزشی شهرستان سمیرم نسبت به شهرستان‌های استان اصفهان خیلی خوب و نزدیک به مطلوب است.

هم‌چنین در ادامه این مراسم، زهرا سرافراز خواهر مهران سرفراز دونده ناشنوای ملی‌پوش در این مراسم، اظهار کرد: مهران سرافراز جوان 21 ساله روستایی از توابع وردشت سمیرم است که در سال 80 با شرکت در مسابقه دو در روستا و کسب مقام نخست به این ورزش علاقه‌مند و دبیر ورزش روستا با پی بردن به استعداد وی، مهران را به هیئت تیم ناشنوایان استان معرفی کرد و صاحب مدال‌های استانی و کشوری مختلفی شد.

وی اضافه کرد: مهران نخستین مدال کشوری را در سال 86 با حضور در تیم فوتسال کشور به دست آورد و در همان سال نیز مدال طلای دو کشوری را کسب کرد.

خواهر مهران سرافراز با اشاره به کسب مدال‌های طلای کشوری در سال‌های 1387، 1388، 1389 و 1390 توسط مهران اشاره کرد و افزود: برادرم با وجود نبود امکانات در اطراف روستای محروم در سخت‌ترین شرایط با تلاش و تمرین فراوان در سال 87 چهار حکم قهرمانی، در سال 88 یک مورد، در سال 89 پنج بار و در سال 90 چهار مورد حکم قهرمانی را در کشور کسب کرد.

وی ادامه داد: امسال نیز توانست در هفتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان دوی 10 هزار متر و 5 هزار متر عنوان نایب قهرمانی را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد.

سرافراز خواستار حمایت مهران برای حضور در مسابقات جهانی شد و گفت: اگر امکانات بیشتری در اختیار وی قرار گیرد سعی می‌کند که افتخارات جهانی را نیز برای کشورش به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس هفتمین دوره بازی‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه از 6 تا 13 خردادماه در سئول کره‌جنوبی برگزار شد.

شهرستان سمیرم با 3 هزار و 630 ورزشکار سازمان یافته و 40 هیئت ورزشی در فاصله 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول