اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها

برگزیدگان دو و میدانی قهرمانی سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با پایان رقابت‏های دو و میدانی پیشکسوتان قهرمانی سمنان، برگزیدگان این مسابقات عصر امروز معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان دو و میدانی قهرمانی سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این مسابقات عصر امروز با حضور 25 دونده و در دو رشته دو و میدانی و پیاده‏روی در ورزشگاه تختی سمنان برگزار شد.

در پایان این مسابقات و در رشته دو و میدانی، سیدعلی نبوی در رده سنی 41-35 سال و محمد خان‏بیگیان در رده سنی 48-42 سال برتر شدند.

در دوی 10 هزار متر عباس‏علی اکرم در رده سنی 62-56 سال و نعمت‏الله خراباتی در رده سنی 62-56 سال در دوی 5 هزار متر قهرمان شدند.

هم‌چنین سیدعلی نبوی در رده سنی 35 تا 41 سال، محمد خان‏بیگیان در رده سنی 42 تا 48 سال، عباس‏علی اکرم در رده سنی 56 تا 62 سال و حسین زاهدخواه در رده سنی 63 تا 69 سال در رقابت‏های دو و میدانی پیشکسوتان قهرمانی سمنان قهرمان شدند.

در رشته پیاده‏روی 5 هزار متر نیز علیرضا شهریاری در رده سنی 35 تا 48 سال، رحمان یزدی‏فولادی در رده سنی 42 تا 48 سال، سیداحمد بیش‏طریق در رده سنی 56 تا 62 سال، حسین زاهدخواه در رده سنی 69-63 سال و عباس‏علی عبدوس در رده سنی 70 تا 76 سال عنوان نخست را از آن خود کردند

این نفرات، جمعه این هفته راهی شاهرود می‏شوند تا در رقابت‏های استانی دو و میدانی پیشکسوتان قهرمانی سمنان شرکت کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول