اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 7 دو و میدانی‌کار

ترکیب قم در لیگ دو و میدانی مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی این هیئت به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

ترکیب قم در لیگ دو و میدانی مشخص شد

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از حضور موفق دو و میدانی‌کاران قمی در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور، تیمی آماده و پر امید را روانه مرحله دوم این پیکارها می‌کنیم.

وی ادامه داد: حساسیت رقابت‌های مرحله دوم لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور نسبت به دوره قبل بالاتر است زیرا این مرحله از پیکارها به نوعی میدانی دیگر برای دو و میدانی‌کاران مدعی به منظور کسب سهمیه المپیک 2012 لندن به شمار می‌رود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به مکان برگزاری پیکارهای این مرحله از لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور یادآور شد: دومین مرحله مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان مسابقات لیگ فدراسیون دو و میدانی کشورمان، دومین مرحله رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار است امروز دوم تیرماه سال جاری در ورزشگاه شهید شیرودی تهران آغاز شود.

اکرمی تصریح کرد: این مرحله از رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شود که دو و میدانی‌کاران کشورمان تا شانزدهم تیرماه فرصت دارند تا در مسابقات رسمی با کسب حدنصاب‌های تعیین شده از سوی اتحادیه بین‌المللی فدراسیون‌های دو و میدانی جهان، جواز حضور در المپیک 2012 لندن را کسب کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به مرحله دوم پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور افزود: در ترکیب این تیم محمد سبب کار، رضا ملک‌پور، علیرضا سعادتمند، سیدامیر میری، محمد براری و رحیم رستگاری با حریفان به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم را علی رضایی دبیر هیئت دو و میدانی قم به عنوان مربی و سرپرست در این مرحله همراهی می‌کند.

اکرمی با اشاره به مرحله قبلی رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد اضافه کرد: تیم قم برای نخستین بار متشکل از هشت دو و میدانی‌کار جدید و بدون بهره‌گیری از چهره‌های شاخص خود راهی لیگ شد که در مجموع دو و میدانی‌کاران ما عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند و می‌توانند در این مرحله بدرخشند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول