اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی ایلام:

ایلام ورزشکاران مستعدی در رشته دو و میدانی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان ایلام گفت: ایلام ورزشکاران مستعدی در رشته دو و میدانی دارد.

ایلام ورزشکاران مستعدی در رشته دو و میدانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام عباس فتحی ظهر امروز در نشست مجمع هیئت دو و میدانی استان ایلام اظهار داشت: با وجود منابع مختلف مخصوصا منابع انسانی نخبه استفاده از لفظ محرومیت در همه بخش‌های استان از جمله حوزه ورزش مناسب و زیبنده نیست.

وی ادامه داد: استان ایلام در رشته دو و میدانی دارای استعدادهای فراوانی از جمله ناصری، بانقلانی و زینیوند است، این افراد با شرکت در مسابقات برون مرزی رکوردهای خوبی را ثبت کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس واژه محروم زیبنده جایی است که فاقد منابع نیروی انسانی نخبه باشد و این واژه مستحق استان ایلام نیست.

فتحی تصریح کرد: ما متأسفانه در حوزه ورزش از جای دیگری مشکل داریم و این بخش محرومیت از منابع ملی بوده که باید مرتفع شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان ایلام گفت: مسئولان امر باید در این راستا تلاش ویژه‌ای کنند تا مشکلات این بخش به خوبی رفع شود.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام همه تلاش خود را صرف توسعه ورزش استان از جمله دو و میدانی کرده است که جای تقدیر دارد.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه ورزشی در استان ایلام همواره یار و یاور ورزش استان ایلام بوده و با کمک‌های مادی مشکلات این هیئت را بر طرف کرده است.

فتحی تصریح کرد: با وجود مشکلات موجود فراوان اما این هیئت ورزشی توان حضور در میادین ورزشی برون مرزی را داشته و این نیازمند عنایت ویژه فدراسیون دو و میدانی در تجهیز امکانات ورزشی است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول